Bullitt_Mustang Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Så den Gallardo'n i Oslo i sommer. Fin bil med enda finere lyd. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 haha han i gule fiaten kjenner jeg:D heheikke det peneste av bil jeg har sett :hammer Kjenner han litt selv. Hyggelig fyr og kan mye om RC! Bra butikk også. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Lambo'n så jeg på Esso ved Sogn for en ukes tid siden, fikk tatt et par dårlige mobilbilder av den bakfra. Skal laste opp så snart jeg kommer meg til min egen PC igjen :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Den gule gallardoen der dro forbi meg ved kjelsås her om dagen.. Fikk frysninger når han dro på, for en Lyd!! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Kjenner han litt selv. Hyggelig fyr og kan mye om RC! Bra butikk også. ja hyggelig er han det sa jeg ikke noe om:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg