Tee-Zee Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Så en sånn bil som kom spinnende oppover Høybråtenveien for omtrent en time siden, altså litt over kl. 14. Jeg kom kjørende nedover og så en stor svart bil komme oppover med rompa dansende bak, røyk litt gjorde det også. La ikke merke til noe spesielt ved bilen, siden det kom litt brått på, men etter det jeg så så var den pen. Noe de bilene egentlig alltid er. :) Noen her, kanskje? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 prøv å se i kleiva....står en der...innerst ved snuplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 La du merke til om den hadde noen spesielle felger? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Så en sånn bil som kom spinnende oppover Høybråtenveien for omtrent en time siden, altså litt over kl. 14. Jeg kom kjørende nedover og så en stor svart bil komme oppover med rompa dansende bak, røyk litt gjorde det også. La ikke merke til noe spesielt ved bilen, siden det kom litt brått på, men etter det jeg så så var den pen. Noe de bilene egentlig alltid er. :) Noen her, kanskje? sikker på at det var en lightning? for jeg vet at det går en svart srt-10 her. kunne ha vært den... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Er en svart Lightning i Fjellstuveien vet jeg med de originale chrome felgene på bilen og den er svart. Kan hende det er den. den er ihvertfall FET! Har sansen for Lightning ass. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 sikker på at det var en lightning? for jeg vet at det går en svart srt-10 her. kunne ha vært den... Ser da forskjell på en SRT-10 og en Lightning da, Lasse. ;p Primera: Nei, så ikke noe spesielt på den. Hadde egentlig nok med å kjøre selv og å beundre kjøringa hans. Selv om den ikke var helt 100% trygg, men som regel så betyr kul omtrent det motsatte av trygt. ;) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 HAHAHA høres ut som du snakker fra egen erfaringer, men jeg kan være tildels enig der asa;) 5.3 meter og ca. 2.5 tonn ut å danse, er vel noe som jeg vet er "power out of control". heheh :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 HAHAHA høres ut som du snakker fra egen erfaringer, men jeg kan være tildels enig der asa;) 5.3 meter og ca. 2.5 tonn ut å danse, er vel noe som jeg vet er "power out of control". heheh :D Egne er erfaringer er det vel kanskje, men ikke jeg som har kjørt da. ;p 5.3 meter og 2.5 tonn på en liten vei med 40 sone, og trafikk fra høyre 50 meter lenger opp i gata. Så neei, var ikke heelt trygt. ;) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 HAHAHA høres ut som du snakker fra egen erfaringer, men jeg kan være tildels enig der asa;) 5.3 meter og ca. 2.5 tonn ut å danse, er vel noe som jeg vet er "power out of control". heheh :D De store damene kan være litt vanskelig å få ut på gølvet, men.. Damn, they can shake, boy.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg