Hayen Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hei! Jeg er på utkikk etter noen som kan hellakkere en liten bil i eller i nærheten av Trondheim til gunstig pris og god kvalitet. Foreløpig har jeg ikke funnet noen som kan utføre dette for under 20 000, men jeg er ikke villig til å bruke mer enn det halve av dette. Bilen har ca tre mindre rustroser pga steinsprut som forrige eier ikke har gjort noe med. Disse må slipes ned. I tillegg har bilen div lakkskader som gjør den sårbar for rust over tid. Jeg vil sette stor pris på om noen kan hjelpe meg med dette. Send gjerne e-post på lakktrh@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hør med Tholandsli på forumet! ;) Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 http://forum.westsideracing.tronder.net/viewtopic.php?t=125&postdays=0&postorder=asc&start=0 Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg