Dr_S Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Bra idè....men noen har kommet deg i forkjøpet: http://www.highway-challenge.com/ Søk etter trailern de bl.a laget i 2004 på sin DVD. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 håper noen sender oss en mail hvis dette blir noe seriøst av.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Tanken om et lite gumball fra kristiansand til nordkapp har slått meg ;) Penger i potten er også fint ;) Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball3000 Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Tanken om et lite gumball fra kristiansand til nordkapp har slått meg ;) Penger i potten er også fint ;) Så bra!! Kan vært fett! Var inne på forumet til UR der det ble presentert et race i belgia, gjennom frankrike, barcelona++++. Inngangsummen er på 3000 euro inkludert for 2 personer 1 bil og kost og losji. gå inn på legalerace.com for mere info. Men intiativ takerne er noen som ikke fikk delta i Gumball av Maximillion! Samme type race som Gumball! Men det som er greia er at ALLE kan delta. Alle biler, sykler ++. Racet begynner 2 mai i 2006! Dette er noe jeg skal overveie nøye. Siter legalrace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Et race? hmm... Frisk kjøring er greit, men er det penger innvolvert ønsker folk å vinne. Dvs at grenser blir flyttet og det er det største idioten som vinner og ikke den raskeste eller flinkeste sjåføren. Hadde vært morro, men jeg takk nei.. Er blitt for gammel for sånt tull.. Dere får kjøre på idealtid isteden hellothere Siter ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 I det europeiske gumball er det ikke premiering av de som kommer først... Det å komme først er vel mer noe prestisje blant deltakerne... Det er premiering for morsomste innslag, feteste bil o.l. Så vet dere det! Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg