Viking_Mo Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Kan noen gi meg tips til et driftespill? :) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 søk litt. beste tipset jeg har Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 beste tipset jeg kan gi er LiveForSpeed....både S1 og S2.. på førstenevnte kan man modde bilene med et lite tilleggsprogram, så man får akkurat så mange hester man vil ha. Ganske fresht å sladde rundt banen skal jeg si deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Til Ps2, Drift racer kaido battle og D1 drift grand prix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Ingen av de driftespilla finnes vel i PAL utgave regner jeg med? alacocaina Kaido og D1 altså. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Nei, er nok bare japansk versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Takk! Håper denne tråden er til nytte for andre også. Men glemte kanskje å nevne at det var til pc jeg skulle ha spill til. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Need for speed underground 1 og 2 har driftebaner, ellers er det kos å dra en breisladd i live for speed. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Live for speed er jo sviiiiiiiiiiiiiiin vanskelig, jeg får det ikke til!:( :( :( Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Live for speed er jo sviiiiiiiiiiiiiiin vanskelig, jeg får det ikke til!:( :( :( Har du ratt og pedaler? Man MÅ ha ratt for å spille det spillet! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 nei har ikke d :/ Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Kan anbefale Logitech wingman formula force gp. Kjøpte dette selv for litt siden på ps-data.no for litt over 500 kr og lfs ble ett helt annet spill. Anbefales. Meg etter noen dager med ratt og pedaler i lfs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Kan anbefale Logitech wingman formula force gp. Kjøpte dette selv for litt siden på ps-data.no for litt over 500 kr og lfs ble ett helt annet spill. Anbefales. Meg etter noen dager med ratt og pedaler i lfs. har det samma rattet sjøl, er drit bra det, veldig fornøyd. Men force feedabacken min funker ikke lenger. så tok ett par dager og vende seg til og kjøre uten, men går bra igjen nå:) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hvordan er det å drifte i GT4? håpløst med vanlig håndkontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Det er veldig håpløst med kontroll mener nå jeg, jeg syntes det er vanskelig med ratt også. Det har nok sammenheng med at jeg har billig-ratt, uten force feedback og som ikke svinger mer enn litt over 90 grader. Skulle gjerne kjøpt meg en sånn Logitech 900 graders ratt, men det var de fordømte penga igjen, da. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg