Gå til innhold

får ikke ut fører sete i e30

Ranger emnet

Ole-P

Anbefalte innlegg

da jeg startet på ribbing av min 2 dørs e30 i dag så kom jeg til det problemet at. fører setet ikke går langt nok fram at jeg kommet til de to bakerste boltene. virker som noe er ødelagt eller noe da setet kommer 1cm lengere frem på den ene siden en den andre? noen som har vært borti noe lignende eller som har noen dode ide'r. fant ut at det ikke funker å sparke sete forover heller. så lurer på å nesten gå amokk med vinkelsliper snart. men vill gjerne ha noen bedre alternativer før jeg går så drastisk til verks. så hvis noen har noen gode ide'r eller hele tatt noen ide'r så tar jeg gjerne i mot det. hvis noen har noen ville ide'r som å sprenge det vekk eller noe så skriv dem ned å kan hende jeg går så lang, eller kanskje ikke men uansett underholdene å lese.

og for bilgudenes skyld hold dere unna OT her :fire:

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

[x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk at det ikke ligger noe tull i skinnene.. dvs. at setet har fri bane når du skal ha det fremover.

Lokaliser HVA som stopper :)

det som er problemet finner ingen ting som gjør at det skal stoppe. det bare låser seg. har ligget på gulvet å sjekket skinnene og ingen ting som er der som ikke skal være der bortsett fra litt rust hehe

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

[x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider