Tarasque Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 hmm nå har jeg bytta ut civicen med en Honda AJR EK9. kjører på 6,5 og har 1359 hk (98,91%).. har alt for mye penger og ingenting å bruke dem på... er skill lvl 15, men det tar alt for lang tid å komme seg til neste skil lvl... noen som har noen tips? pleier å race de med mest nw når de er offline for å få exp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Nå har det begynnt en ny spill periode med midnitechallenge. Alle kontoer er resatt. Er visst endel endringer denne gangen. Snakk om no grense på skill lvl 6 før man må betale eller no.. Er mange som klager på dette. Nå kjører jeg en orginal civic men med masse stash som gir pimp factor :) spørs om jeg gidder å betale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Jeg heter Nismo Mafia men det andre navnet mitt er Dominic Toretto kan jeg joine å? Bildet på signaturen din er fet jeg liker også cuda ganske got den som don Jonson kjører i den serien som tar handlingen i San Fransisco Det er den feteste Cudaen jeg vet om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Har nettopp begynt å spille jeg. Noen som har et crew jeg kan joine.. Hva er fordelen med et crew?:D :D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Har nettopp begynt å spille jeg. Noen som har et crew jeg kan joine.. Hva er fordelen med et crew?:D :D :D vi har et Bilforumet crew hvis du er interisert (sorry for dårlige norsk kunnskaper ^-^) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Nismo Mafia Jeg heter Nismo Mafia men det andre navnet mitt er Dominic Toretto kan jeg joine å? Bildet på signaturen din er fet jeg liker også cuda ganske got den som don Jonson kjører i den serien som tar handlingen i San Fransisco Det er den feteste Cudaen jeg vet om Takker ^_^ det var en i Canada som lagde bilde signaturen til meg ^_^ Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Jada hadde vært kult det. Hva gjør jeg da? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Jada hadde vært kult det. Hva gjør jeg da? hvis jeg får vite nicket ditt på spillet så inviterer jeg deg i crewet... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 det er drgofast Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Prøver å få til dette, men det er tar jo en evighet av tid å få nok penger til å tune bilen. Har kjørt noen løp, men taper jo bare. Hvordan gjør en dette? Tips?? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Kubbikkåre Prøver å få til dette, men det er tar jo en evighet av tid å få nok penger til å tune bilen. Har kjørt noen løp, men taper jo bare. Hvordan gjør en dette? Tips?? cruice stripa for å få import modeller til å jobbe for deg. du kan få ca 100 fler enn pimp factoren din.. deretter kjøper du kalendere og selger disse. pass på at du har nok, ellers blir import modellene sure og stikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Rikky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 spewster Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 faen i hæ**** bilen ble bøffa, og når jeg skulle ta den tilbake ble jeg seff tatt.. minus i penger :P drittspill :D :D :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 jeg har gitt opp det spillet nå :( det ble elendig med den nye versjonen Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg