Gå til innhold

Modde tåkelys i Jettagrill

Ranger emnet

KooPa TropA

Anbefalte innlegg

Jeg er inne på tanken å modifisere en Jetta grill, slik at den får de tåkelyktene som mange Golfer har i grillen.

Er det noen som har bilder av noe slikt?

Har også en noe stygg RS fanger liggende, som jeg lurte på å shine opp og kanskje montere noen grøftelys i.. noen som har bilder av dette også kanskje?

Må jo finne på noen ideer så ikke Golfen blir lik med 19517 andre Golfer her i landet.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jetta lykter og runde lykter i en og samme grill.. firkantede og runde lykter, høres ikke heeelt stilrent ut da

Westmore-grill fra USA, da er det temmelig unikt her i Norge. Har hatt flere på hånda, men det har ikke blitt noe av det.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei hei!

Dette ser jo beintøft ut, men godt mulig jeg syns det fordi det er såpass spesielt.

Hvis du skal gjøre det da, gjør det først etter du har fått den så lav og noe gromt til å fylle hjulbuene.. den fronten på en stock mk2 ville bare sett tåpelig ut.

VWArmy008.jpg

Den fronten ser akkurat ut sånn jeg forestilte meg.

Jeg må prøve å lage en slik i vinter. Rekker ikke nå før vinteren.

Det er riktig som Helios skrev at det er fjernlys, jeg skrev feil i første post.

Og dere som ikke syns ekstralykter er fint. Jeg er helt enig, men jeg er så lei av å ha dårlige lys og har ikke penger til å investere i Xenon lykter evt bedre Halogen lykter nå.

Derfor må jeg nok smelle på noen Rally 1000 eller om det var 2000 i vinter. De forsvinner vel til sommeren alikevel.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider