Gå til innhold

Frontlykter og hvite blinkers?!

Ranger emnet

Ane

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt klare glasslykter til T20? Standard glasset er sånn ruglete... Om dere skjønner? Noen som vet hvor, og hva det koster?

Så var det hvite blinkers da.... Begynner å bli lei de oransje blinkersa på sidene av bilen noen som vet hvor og hva det koster å få kjøpt hvite... Vanskelig å installere?

Hehe, og når dere trodde jeg var ferdige så har jeg en tredje ting jeg lurer på ;) Noen som har no forslag til små ting man kan gjøre for å sprite opp bilen litt? Uten at det koster så alt for mye? Utvendig og innvendig...

Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt klare glasslykter til T20? Standard glasset er sånn ruglete... Om dere skjønner? Noen som vet hvor, og hva det koster?

Så var det hvite blinkers da.... Begynner å bli lei de oransje blinkersa på sidene av bilen noen som vet hvor og hva det koster å få kjøpt hvite... Vanskelig å installere?

Hehe, og når dere trodde jeg var ferdige så har jeg en tredje ting jeg lurer på ;) Noen som har no forslag til små ting man kan gjøre for å sprite opp bilen litt? Uten at det koster så alt for mye? Utvendig og innvendig...

Blinklys = kjøpt til corolla 2003, avensis, nyeste celica osv - de er alle helt like. Jeg brukte blinklys fra 2003 corolla'n på carina e'n min.

Klare hovedlys = http://www.fensport.co.uk

(obs! det er japanske lys, og de kjører på feil side av veien, så da kan du tenke deg hvor lysa lyser opp mest...)

Det som gjør mest, for minst penger, utvendig er senking + skikkelige felger, og eksos. Det er uansett første steg du burde ta, samme hva. Bodykit burde IKKE monteres før felger - det ser bare jævlig ut.

Hvis du har interesse for toyota, registrer deg som bruker på http://www.ts-ogn.no

Rundt 100 nye poster hver dag, og alt om toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider