Eye Candy Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Men i Tyskland er det 16%. Momses det der, må det ikke momses i Sverige. Men da må du resie å hente dette selv, får du det sendt fra sverige må du betale m.v.a inn i Norge.... Hvis du da tar tapt arbeidstid + bensin penger+ bompenger for å resie til sverige for å hente...å det er snakk om at du tjener ca 500-1000 kroner.... så ser du at dette ikke er så lønnsomt... Si du bruker en dag på å hente det ut...som du heller kunne jobba på jobben din å tjent min 100 kroner timen...så starter du å se hvor mye man faktisk taper på å gjøre sånt Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 dette her blir bare latterlig å fryktelig dratt ut off topic. Går det ikke bare ann å innse at hvis man vil så kan man få det billigere en tilbudet ditt da å ferdig me det? blir bare dumt om elkjøp sku komme å forsvare hvorfor de selger en tv til 10k som koster 9k på ekspert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Husker ikke helt hvor det var, da det ikke var jeg som skulle bestille. Spør Cheron. Tror det havna på rundt 3300 kroner. Han henta det i Sverige, da. Da betaler du 16% VAT istedenfor 25% moms. Ikke helt riktig... Fikk henta det i Tyskland av Turbopolo og frakta til Norge. Kom på 3200 kr ( med kurs fra januar ) inkludert stabstag. 429 euro. TIlbudet står enda hos http://www.maxx.tune.de Når sant skal sies har jeg enda ikke fått prøve Supersport understellet enda. Mange som har hatt det har ikke snakket så veldig positivt om dette merke, i og med at det ikke er rustfritt, gjengene ruster, og at det blir "ubrukelig" stivt når man senker til bunns. Årsaken til at jeg valgte Supersport og ikke FK, KW eller hva f... som finnes på markedet, er rett og slett at cabben blir kjørt kanskje 5000 km i året, og da gidder jeg ikke å bruke 10 000 kr på f.eks KW. Så enkelt er det :) Ha en fortsatt god sommer! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Ikke helt riktig... Fikk henta det i Tyskland av Turbopolo og frakta til Norge. Kom på 3200 kr ( med kurs fra januar ) inkludert stabstag. 429 euro. TIlbudet står enda hos http://www.maxx.tune.de Når sant skal sies har jeg enda ikke fått prøve Supersport understellet enda. Mange som har hatt det har ikke snakket så veldig positivt om dette merke, i og med at det ikke er rustfritt, gjengene ruster, og at det blir "ubrukelig" stivt når man senker til bunns. Årsaken til at jeg valgte Supersport og ikke FK, KW eller hva f... som finnes på markedet, er rett og slett at cabben blir kjørt kanskje 5000 km i året, og da gidder jeg ikke å bruke 10 000 kr på f.eks KW. Så enkelt er det :) Ha en fortsatt god sommer! Okay. Greit nok. Uansett billigere. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 dette her blir bare latterlig å fryktelig dratt ut off topic. Går det ikke bare ann å innse at hvis man vil så kan man få det billigere en tilbudet ditt da å ferdig me det? blir bare dumt om elkjøp sku komme å forsvare hvorfor de selger en tv til 10k som koster 9k på ekspert... Hvis du leser hele innlegget så er det eneste jeg skal frem til er at ting folk sier bør være riktig og at man må vise hvor man får tak i det billigere...ellers blir det bare for dumt å slenge ut slike utsagn......vitkige her er jo at folk blir opplyst om ting som er riktig å ikke hva andre tror...skal man først informere andre er det viktig at denne informasjonen stemmer og ikke bare er synsing Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 i og med at det ikke er rustfritt, gjengene ruster, og at det blir "ubrukelig" stivt når man senker til bunns. Supersport er rustfritt.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Supersport er rustfritt.... Jaha? Disse? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 De er ikke laget i rustfritt stål, men de er galvanisert så de skal ikke ruste.. Problemet er gjengepartiet, hvis man skrur bilen mye opp og ned. Det følger med fett/olje-spray, viktig å spraye gjengepartiet godt før montering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Fulgte ikke med noe fett/olje... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Det skal det gjøre...Samt tüv papirer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Papirer følgte med ja... Men ikke fett/olje. Men det er jo uansett ikke noe krise. Er nok av kjemikaler på markedet man kan bruke :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Klart! Men det er viktig å kline det inn med fett av noe slag...Dritt hvis det setter seg... :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Hva brukte du da? Den som følgte med? Hva slags guffe var det? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Brukte den som fulgte med ja..minnet om 5-56 eller CRC... Men jeg skal gni det inn med fett før vinteren, det burde gjøre susen... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 :) Nå skal uansett ikke cabben min brukes på vinteren da ;) Heller ikke kjøre så veldig mye heller. Så innen den er klar til våren, har jeg nok klart å finne på noe å smøre det inn med... Takk for info! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg