El_diablo Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Har akkurat kjøpt meg en råbillig bra holdt Golf II 1,6GL 1986 modell. Matt i lakken og rustflekker her og der, men ellers bra. Helt strøken innvendig. 5500 kr betalte jeg for den. Påskiltet, veiavgift betalt, alufelger nesten nye continentaldekk og kvart tank med bensin (viktig da bensinen koster nesten 12 kr) . cheers Noen som har lyst på delebil om et års tid hvis den ikke blir eu-godkjent? hehe Mistenker litt rust under skjønner dere, men det kan kanskje fikses hvis det ikke er for mye. Tilbake til topic... Bilen min har register kjede. Trodde alle golfene hadde reim? Kan noen fortelle hvorfor denne har kjede? Er ikke noen som tror på meg. :p Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Kan du ta bilde av motoren????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Det vil jeg se bilde av ! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 hva i alle dager er det du har under panseret? Bla opp et bilde da. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Har dessverre ikke mulighet til å legge ut noen bilder før maskinen fungerer, eller jeg får ny. Det er kjede på den, det er ikke tull en gang... Det må da finnes noe dokumentasjon på internett på dette? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg