kisen Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hei. jeg har et problem. jeg har ødelakt alle 4 tweeteran.. va akkurat det jeg frykta.. hvor finner jeg tweetera såm TÅLER å spille høyt? gidder ikke kjøpe nytt komp sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Det første du bør gjøre er å sjekke delefrekvensene du deler tweeterne dine på. Er denne for lav blåser du dem uansett hvilken kvalitet det er på dem. Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 delefrekvensn va rikti.altså høy. dm røyk da jeg forska litt:P thihi noe jeg har lert at jeg ikke bør jøre aleina... hehe.. men jeg er åpen for forslag. va på bilstereospess og dm kunne selge med alpine tweetera t 900 kr pr parr.. men vill ikke ha alpine sine tweetera.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hvilke tweetere gjaldt dette? Hvilken delefrekvens kjøres de på? Og hvor bratt er delinga du brukte (i db)? Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Frequency response 60 - 20000 Hz. spl dynamic ext 6.2 og 5.2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 har du sony forsterker/spiller ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 nei. hadde pioneer deh7600.. 4 kanaler i samme merke såm komp sette. spl dynamics... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 http://www.mamut.com/dynabel/subdet158.htm Koster litt, men jeg tror du får det du betaler for der. Seas har godt rykte på seg som jeg vet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 takker. flere tips? bare sleng ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hei! hellothere Jeg har et par med AMEGA Q-Komp Gold kompsett liggende. ( Det av den lilla serien som ikke produserer lengre,dessverre... ) Det er brukt, men spiller som bara f.. Spør hvem som helst om dette settet, og du får bare godord tilbake.. Settet er komplett med to 6,5", to diskanter og to delefiltere.. Du kan få det billig.. :) Send PM isåfall. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 kor billig er det snakk om? har mulig het å bestille DLS Iridium 1 til under 1500 fårr et par. så det må være under det om det skal være aktuelt i det heletatt:P Hei! hellothere Jeg har et par med AMEGA Q-Komp Gold kompsett liggende. ( Det av den lilla serien som ikke produserer lengre,dessverre... ) Det er brukt, men spiller som bara f.. Spør hvem som helst om dette settet, og du får bare godord tilbake.. Settet er komplett med to 6,5", to diskanter og to delefiltere.. Du kan få det billig.. :) Send PM isåfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 *hinte til nederste linje om PM* ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hehe:P vet. va liksåm raskere å jøre det på den måtn:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 kor billig er det snakk om? har mulig het å bestille DLS Iridium 1 til under 1500 fårr et par. så det må være under det om det skal være aktuelt i det heletatt:P Du har PM... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 det har du å:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg