Gå til innhold

Hjelp meg med å finne europeisk importør av Rota felger

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rare rims eller hva de heter i England har Rota felger, men tror nok faktisk det er billigere og importere selv fra usa.

Takk for tipset, var ganske mye dyrere der, 350£ for felgene, mens i usa kan jeg få de for 440$. Men å få sendt det fra USA vil komme på $441

usa: 881$(med frakt)=5 840,15kr

uk(uten frakt):350£=4 176,9kr

Da vil det kanskje lønne seg å få de fra Usa da? Frakt fra england er vel også dyrt tenker jeg..

Men tror fremdeles at Rota eksporterer til Danmark, noen som vet noe? (Har sendt mail til Rota men ikke fått svar :( )

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

Kjøpte mine Rota felger fra Importparts.com, kosta $200 å få dem frakta.

Tok ikke mer enn 5 elelr 6 arbeidsdager å få dem heller.

Anbefales ;)

Takk takk, hvordan fikk du det sendt så billig? Fikk du dem til å sende pakken som gave?

http://www.undergroundraceuk.com/ skaffer Rota til deg...

Her var de jo ennå dyrer enn Rare rims..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay er vel best sånnsett, derfra bestiller jeg iallfall :)

MeSs

Har ikke funni noen rota felger på ebay i Tyskland bare i USA.

Men er kanskje noen i svergie som selger rota har jeg hørt. Skal sjekkes ut mere, men kan også hende at vi blir 2stk som bestiller fra Usa da må jo frakta bli billigere, hmm

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIIIIIINE felger.. Har leita lenge etter svarte felger. Hvordan vet man hvor store felger jeg kan ha på bilen? har en Peugeot 206..

Skal du ha svarte felger så er det ikke verre enn og kjøpe noen du liker i vanlig farge, og få pulverlakkert de i svart ;) 7x19" med 215/35-19 går på Peugeot 206 med litt modifikasjoner og riktig ET på felgene. Men ville heller valgt 7x17 med 205/40-17 eller 7x18 med 215/35-18. Til informasjon så har du 4x108 boltsirkel, og riktig ET er mellom 25 og 28 sånn ca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JHS har et poeng her da.. Men om frakta er så ikke så sjekk opp i diverse fraktfirmaer. Kan jo godt hende det er noen som har plass i en container til deg..

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har idag hørt med RareRims:

Shipping to norway is £70

Meaning £420 in total!

No flights in stock, just the slipstreams

Da kan jeg få slipstream for 5000kr:

4e851a7e7ae967d8f0336dd60d0be7b0.jpg

Hva syns dere?

Skal jeg ta dem eller vente til noen flight dukker opp?:

rota_flight.jpg