B.T.i Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hei og hå.. Skulle finne igjen en tråd ifra forrige uke, denne omhandlet hva som anbefales av Justerbart kontra 60/40 senking på Golf3 og ble opprettet av brukeren Morten_2 .. Hvorfor er denne slettet? Er ikke første gangen at tråder fra denne brukeren er blitt borte, deriblant x-antall tråder om hvordan plukke av frontleppe, tråder om hvordan demontere blinklys osvosvosv.... Så nå VIL jeg vite hvorfor disse trådene er blitt borte, for borte er dem.. Hva er poenget med å poste i en tråd for å hjelpe andre når trådene er borte neste uke? :fire: Ender opp med å svare på de samme spørsmålene annenhver uke :rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg vil anbefale at før du anklager moderatorene for å ha slettet disse trådene, forhører deg med han som opprettet disse først. Den senkesett-tråden hadde morten2 slettet selv. Det er nemlig slik at hvis du sletter ditt første innlegg (når man starter en ny tråd) slettes hele tråden. Men nå er den tilbake, voila! cheers Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg vil anbefale at før du anklager moderatorene for å ha slettet disse trådene, forhører deg med han som opprettet disse først.Den senkesett-tråden hadde morten2 slettet selv. Det er nemlig slik at hvis du sletter ditt første innlegg (når man starter en ny tråd) slettes hele tråden. Men nå er den tilbake, voila! cheers Vel, jeg var ikke klar over at brukerne hadde mulighet til å slette hele tråder, derfor spurte jeg dere moderatorer.. At brukerne kan slette hele tråder sånn helt uten videre er da i grunn en tåpelig innstilling.. Og ja, jeg har spurt brukeren også, stilte spørsmål angående det i en av trådene som manglet.. Dagen derpå var tråden borte.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Vel, da var det igang på nytt.. Nå mangler det 2tråder fra forrige og denne uken.. Og ja, jeg har sendt PM og jeg har spurt direkte i tråder, men får ikke noe svar fra brukeren.. Dette begynner å irritere meg noe vanvittig...:( Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 problemer oppstår mellom stol og tastatur? :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Ser iallefall 3 tråder som er "Tråd slettet av morten_2" siste 14 dager. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_CQ Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 problemer oppstår mellom stol og tastatur? :D Vanlig i dataverden at CKI'n klikker (Chair Keyboard Interface) :) PICNIC problem er et annet ord for det samme (Problem In Chair, Not In Computer) .......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Har jobbet som IT lærling i ett par år, og må si det er mye brukerfeil.. sikkert 90% av de feilene vi har hatt, men er mye brukere som ikke er datakyndige da.. sier ikke att det er feilen i dette problemet :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Er jo bare naturlig at personen som starter en tråd også skal ha mulighet til å slette den igjen, er jo hans tråd. Kan ikke akkurat påstå at det er så naturlig, hva er da poenget med f,eks søkefunksjonen hvis alle skal slette trådene etter dem ha fått svar? Det som skjer er at det til stadig kommer tråder med de samme spørsmålene fordi tråder blir slettet.. Og skal det være slik at hvis du ikke liker en tråd der andre enn deg selv har skrevet så er det bare å slette denne? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Kan ikke akkurat påstå at det er så naturlig, hva er da poenget med f,eks søkefunksjonen hvis alle skal slette trådene etter dem ha fått svar? Det som skjer er at det til stadig kommer tråder med de samme spørsmålene fordi tråder blir slettet.. Og skal det være slik at hvis du ikke liker en tråd der andre enn deg selv har skrevet så er det bare å slette denne? Er mest for at brukere som f.eks lager ny tråd i stedet for å svare på en gammel skal kunne slette den. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Er mest for at brukere som f.eks lager ny tråd i stedet for å svare på en gammel skal kunne slette den. Ja, akkurat det er en løsning som klart skulle vært brukt mer, så slipper man en masse tråder om f,eks: "Er soting lovlig" :boxing Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg