Gå til innhold

Corrado Club Norwegen treff Hamar 27. august

Ranger emnet


Dal-z

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

p.g.a. manglende påmelding til treffet ser vi oss nødt til å flytte det.

 

Søndag 11. september er ny treffdato!!! ;) Håper ALLE kan møte denne dagen! ;)

 

Som en liten lokkebit kan vi nevne PREMIERING av en [og kanskje til og med flere] Corradoer... ;)

 

Håper mange kommer, både med Corrado og kun for å titte på de fremmøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert det melder seg på så veldig mange fler til utstillinga? På alle VACN treffa er det jo enten ingen eller 1 eller 2 corrado(er) som stiller ut hver gang. tilogmed på hovedtreffet. håper det kommer mange til crusing og sosial samvær, men er det så mange utstillingsklare Corradoer her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert det melder seg på så veldig mange fler til utstillinga? På alle VACN treffa er det jo enten ingen eller 1 eller 2 corrado(er) som stiller ut hver gang. tilogmed på hovedtreffet. håper det kommer mange til crusing og sosial samvær, men er det så mange utstillingsklare Corradoer her da?

 

Syns kanske ikke hovedgreia med treffet er å vise frem 100% ferdige og 100% strøkne Corradoer. Er bare bra å samle så mange Corradoer som mulig og slå av en prat og se på de forandringene folk HAR gjort på bilene sine. Er en 9-10 folk som sier de skal komme med bilene sine nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanske ikke hovedgreia med treffet er å vise frem 100% ferdige og 100% strøkne Corradoer. Er bare bra å samle så mange Corradoer som mulig og slå av en prat og se på de forandringene folk HAR gjort på bilene sine. Er en 9-10 folk som sier de skal komme med bilene sine nå.

 

Nettop dette som er poenget mitt. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg ivertfall til å se corrado16v sin jeg... ;) siden den er samma farge som min å greier... ;) tjoho!

 

Jeg har sett din hvertfal 1 gang på vacn treff, du har en langt mer strøken bil enn meg. Planen min var å gjøre mye på bilen i år, men med en datter, hus å garasje bygging alt på en gang, ble det umulig å få gjort noe med bilen i år. Både økonomisk og tidsmessig. Men men, man tar det man har å bruker det for det det er verdt! doh

Til vintern er garasjen ferdig, så vi får satse på å få ting gjort da.

Her kan forresten prosjekt: en garage blir til tråden min følges på vag forumet! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja, ikke lenge til nå! det blir noe av? mange som skal kjøre fra furuseth ikea nå? isåfal slenger jeg meg på der!

 

Jeg har hvertfall planer om å reise fra Ikea Furuset ca kl 10.00 eller noe sånt..

en Kolonne fra Oslo til Hamar hadde vært artig det.

 

Jeg reiser t.o.m. hjem fra reisejobb for å være med på dette. Gleder meg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall planer om å reise fra Ikea Furuset ca kl 10.00 eller noe sånt..

en Kolonne fra Oslo til Hamar hadde vært artig det.

 

Jeg reiser t.o.m. hjem fra reisejobb for å være med på dette. Gleder meg !!

 

Da møter jeg deg hvertfal på prakeringa utenfor ikea furuseth kl. 10:00 på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår