Otto von Bismarck Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Her er luftfilteret festet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Og her står rensevæsken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Dette kommer til å ta tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Hvor kjøpte du det rensesettet ? Må få rensa filteret mitt i helga... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Skulle gjerne hatt arbeidslysten din. Jeg kjøpte rensesettet hos KRB-trading. Norsk Bildelsenter og Kollevold Rally på Lierskogen skal også ha det på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 skulle egentlig ha sveisa meg nytt eksosanlegg i helga jeg og,men jeg drar på fjellet og kjører snøscooter istede!er liksom litt morsommere det!! he he :D :D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 hahahhahahaah lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Ser du fortsatt har batt i kamera ditt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Dette kommer til å ta tid. hehe.. så bra! Har det litt slik selv og jeg ja! Har kjøpt rense-tingogtang til filteret... Men kommer til å ta tid ja... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 gir faen, og kjøper nytt filter som regel... :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by CorradoBoy gir faen, og kjøper nytt filter som regel... :D Ditto. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Filter? Hva er det??? Det eneste jeg vet hvor er under panseret er spylervaeskepaafylling, oljepinnen og oljepaafyllinga... Pleier aa bruke et par uker paa aa klare aa fylle paa spylervaeske... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by CorradoBoy gir faen, og kjøper nytt filter som regel... :D lite vits i å kjøpe et nytt filter til 1400kr hver 3.000km da det skal renses.... Et Sports filter er laget for å renses... akkurat som på crossere.. når du begynnerå få så mye dritt i det at du ikke få rvasket det, eller begynner å få hull og annet dritt. DA kan du kjøpe..... det er noe som ikke bare skjer helt me det samme... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by rdl lite vits i å kjøpe et nytt filter til 1400kr hver 3.000km Luftfilter KN 944 82-88 498.- + mva. Autotuning Råde. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by rdl lite vits i å kjøpe et nytt filter til 1400kr hver 3.000km da det skal renses.... Skal det renses hver 3000km? :rolleyes: Da tror jeg at mitt filter SKRIKER etter en rens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by MrHappy hahahhahahaah lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Ser du fortsatt har batt i kamera ditt :D Jeg fant ut at det er blitzen som stjeler strøm, så jeg slo den av. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg