eirwave Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hei. I dag skulle vi sette på toppen igjen på motoren min. Før jeg skulle skifte toppaking Jeg sa til møller at jeg skulle skifte toppakningen. Og da ga han meg alle pakinger og deler som måtte byttes samtidig. Men det er en pakning vi rett og slett ikke fant ut hvor hører til. Her er noen bilder og dele nr. Er det noen som kan finne ud hvor den hører til? Er forresten en 92 modell golf 3 gti 8v. Skal være en av disse dele nummerne. posene ble litt blandet. 037 121 687 028 103 500 Noen dårlige bilder med mobilen min: Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 på vag 1.6 turbodiesel sitter samme pakningen oppå topplokket, men vet ikke om det er samme på bensinmotorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Når de gir ut toppakningssett hos forhandlere så får du med deler til alle typer av den typen motor, f.eks gasser og innsprøytningstype, så alle delene vil ikke nødvendigvis passe på din motor... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 hvist det er gjennomgående hull i den, skal vel den sitte i topplokket til oljedamp avlufteren. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg