Gå til innhold

Skrytetråd. Ny bil :p

Wrasko

Anbefalte innlegg

Bare ville skryte litt over min nye bil som jeg hentet i dag jeg...

Bilen er en 1994 Honda CRX del Sol

Denne har en vtec motor på 125hk.

Har også den kuleste kassettspilleren jeg noensinne har sett..

Den er tyskimport i 96

Sexy

000_0400.jpg

Blir ikke klok på denne fronten

000_0404.jpg

Vtec

000_0405.jpg

Legg merke til plastfelga..

000_0403.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja.. Forsåvidt.. Ingen store planer med en gang da.. For først må jeg rette opp en bulk som gamle eieren laget med kulehammer da han prøvde å rette den opp.. (aner ikke hvem eieren var, inkasso bil)

Samt at det er noen små bulker på andre siden også, sånne som er nesten usynlige...

Fjerne steinsprut er jo også en selvfølge.. Driver å sjekker etter felger nå, lurer på om jeg skal slå meg til ro med 15¨.

Ellers skal eksosanlegget byttes ut med effektanlegg, muligens spoon. Kassettspilleren skal jo seff også byttes, og tror høytalerene ellers skal byttes også.. Får se hvordan de passer med cd-spilleren..

Funderer også på en annen bakfanger, siden den som er nå stikker litt oppover, som jeg egentlig ikke mener at er så fint ifra siden, selvom bilen er sexy bakfra...

Ellers er det en del småting som må fikses.. Så blir gøy.. Men er også bruksbil da.. Siden jeg skal selge Ford Sierra mk1'eren min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Nå har jeg vært utpå å sjekket litt.. Hadde bestemt meg for TSW Volcano felger, men de var importøren tom for... Desverre... Så leter etter andre felger..

Men har noen små spørsmål: Impress og bolt-sirkel: et 45 og 4x100?`Eller er det en helt annen sirkel og impress?

Noen som vet hvor man får skaffet spoon deler? Utenom å bestille ifra japan.... Og hvor jeg burde chippe bilen.. Samt om dere mener 17' er for stort på en stakkars liten del sol...

Og en liten ekstra ting... Hvorfor står CRX del sol under navnet Civic del Sol noen steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Nå har jeg vært utpå å sjekket litt.. Hadde bestemt meg for TSW Volcano felger, men de var importøren tom for... Desverre... Så leter etter andre felger..

Men har noen små spørsmål: Impress og bolt-sirkel: et 45 og 4x100?`Eller er det en helt annen sirkel og impress?

Noen som vet hvor man får skaffet spoon deler? Utenom å bestille ifra japan.... Og hvor jeg burde chippe bilen.. Samt om dere mener 17' er for stort på en stakkars liten del sol...

Og en liten ekstra ting... Hvorfor står CRX del sol under navnet Civic del Sol noen steder?

Chip er bare tull... ;) Spoon deler er dyrt, ta kontakt med Powerzone og hør hva de kan skaffe. 17" felger på Del Sol er ikke for stort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" volcano går bra.. ser ikke for stort ut med de ihvertfall.. kompis av meg har del sol med 17" volcano.. forøvrig syns jeg du bør fjerne de runde lysa i fronten.. ser mye bedre ut uten dem.. og fjern tåkebaklyset :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider