-zlurv- Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Noen som kan gi meg på en måten en "bruksannvisning" på støping med glassfiber?.. hva trenger jeg?.. sånn ca pris?.. tid? - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 spesifiser litt mere hva du skal lage. da kan det være litt lettere å vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Får slenge meg på denne tråden jeg da tror jeg.. Lurer, som trådstarter på hva jeg trenger, cirka hva det koster og sånt, en liten bruksanvisning rett og slett. Det jeg skal støpe opp er en "plate" som skal ligge i hanskerommet, og fungere som bryterpanel. Noen ideer? OBS: Beklager tråd-hijacking, men jeg utdyper jo egentlig bare tråden :) Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 tenkte på badlook på lysene.. - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Les på 'how to', der finner dere ut av det meste.. Der står det også hva dere trenger for å støpe, også står det hvordan man kan støpe.. Hva man støper spiller ingen rolle, glassfiber kan støpes i alle slags former og vinkler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg