Mandel Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Mulig dette spm er helt høl i hue, men spør alikevel.. går det ann og porte gass-spjeldet på en golf 3 1.8i ? og er det i såfall noe og hente på det? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Mulig dette spm er helt høl i hue, men spør alikevel.. går det ann og porte gass-spjeldet på en golf 3 1.8i ? og er det i såfall noe og hente på det? er vel ikke nok gods til å porte så mye, dessuten trenger du da større spjell, større injector og ny programvare som oppfyller det at du har større dyse og porta monopoint det som faktisk går ann (veldig lett) er turbo på monojet'n :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Man MÅ vel ikke ha større spjell, men man må vel justere litt her og der for å få tomgangen litt ned. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Jeg tror det skal være mulig å fjerne litt gods der, skal undersøke det selv, må bare bli ferdig med alt maset med semesterstart osv knock Å montere et annet spjeldhus ser jeg som problematisk, da alt av sensorer og dritt er integrert i det eksisterende spjeldhuset.. Har sett en tråd på Vortex der en fyr portet spjeldet på sin 2,0 ABA/2E motor, og der var det endel gods som ble fjernet. Resultat ble visstnok også bra; økt respons på lavt turtall osv.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.