Cerwin-Vega! Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 er det noen prisforskjell på metallic vs matt lakk.... lurer på å lakkere golfen enten i matt svart eller mørk lilla metallic... er det noen forskjell på fremgangs måte på matt vs blank. det er vel vanskeligere å se dårlig grunnarbeid med matt lakk, siden det er mindre gjenspeiling... eller er jeg helt i min lille fiktive verden nå? takker hjertelig for alle svar... beklager for dårlig formulering... god høst forresten til alle sammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Matt svart er vanskelig å få fint, men blir det bra er det steintøft!! Gå for matt svart du, dare to be different Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Det er nok noe dyrere med metallic skal du regne med ja! Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 jeg hørte om pris på lakkering av mondeoen min, og den hadde matt lakk orginalt, blå.. Så da jeg skulle ha hellakkering så spurte jeg hvor mye ekstra det kosta å få metallic, og det var 500kr ekstra... Endte da opp med RS blå perlemor istedet da ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Du tar ganske feil der ja, saken med svart, spesielt matt er at _alle_ feil vises.. Uansett hva det er! Men hvis du gjør skikkelig for-arbeid, slik at det blir perfekt, blir det dritstilig! :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg