KooPa TropA Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Jeg har en delebil jeg skal bli kvitt om en liten stund.. Har kikket en del rundt og finner ingen som henter vrakbiler. For et års tid siden var det hvertfall 3-4 stykker som hadde annonse i Drammens Tidende omtrent hver dag. Noen tips til hvor jeg kan lete? Vil også finne han/hun som betaler meg mest for bilen. Om noen private med bilfrakter/tilhenger vil hente den, så er det fritt fram å komme med pris. Bilen står på Tofte i Hurum og nærmeste hoggeri er så vidt meg bekjent Lier Bilopphogging, ca 4 mil unna. Bilen blir i trillbar stand til neste helg regner jeg med. Kan den hentes uten hjul foran er den klar nå til helgen tipper jeg. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Lier Bilopphuggeri henter, de gir fra 600-900kr for bilen... det kommer an på hvor stor pågang det er for tiden... bare ring de så kommer de... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg