Gå til innhold

Er dere innterisert i Rally, så må dere stemme AP.

Ranger emnet

2slow4me

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fr.P driver ikke annet enn populistisk politikk. Hele partiet er jo bygd opp på valgflesk dvs. det folk vil høre. Ikke for ingenting at Fr.P er det største partiet i meningsmålinger imellom valgene, mens når det velges, synker prosenten dems. Folk innser at når det gjelder, kan man ikke stemme Fr.P.

Problemet med Carl er at han bare alltid har vært år forrut for sin tid. Hans meninger trenger noen år så er det andre som henter dem frem og vips så er det godt alt ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel et faktum at AP har garrantert for pengene til VM-Norge

Ordet garanti har ikke samme betydning i politikken som hos oss dødelige.

Blir det regjeringsskifte til høsten, vil garantien være sikret. Brustad påpeker imidlertid at Ap vil fremme forslag som sikrer garantien - selv om de ikke skulle få makta.

Valgflesk kaller jeg det. Artikkel på TV2 nettavisen. Les den litt nøye.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for dere som tror det er BS så kan jeg si at dette er noe media har hentet opp selv nå .. stoltenberg fikk nemlig gjort at dette før AP sin valgkampanje startet ..

hadde det ikke vert for han så hadde de ikke kunne sende søknaden når de gjorde .. (som var midten av sommeren)

dette er allerede gjort .. det er ikke noe som han lover nå .. det er noe han har gjennomført ..

søknaden er sendt ...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er sikkert er at dersom AP og SV kommer til makta så kommer mange småbarnsfamilier med middels økonomi til å slite!

Kontantstøtte forsvinner, høyere rente, høyere skatter, garantert mer avgifter på bensin og lignende.

Sånn som jeg og min samboer har det, så vil vi få mellom 7-10 tusen mindre i måneden å rutte med! (nå går det rundt, har råd til middag på byen en gang eller 2 i måneden!)

Nei, vi har ingen gode statsministerkanidater ved dette valget!

Jens Stoltenberg er en vestkantgutt som ikke aner hva det vil si å ha en gjennomsnittlig lønn, Kristin Halvorsen er sinna kj'rring som kun tenker til sin egen nesetipp (påstår at kontantstøtte ikke hjelper noen? pisspreik), Bondevik stoler jeg like mye på som Mulla Omar.

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondevik stoler jeg like mye på som Mulla Omar.

Med carl ivar og frp slipper vi sånne terrorister som mulla omar, han skjerper innvandringspolitikken.. Ikke ment sånn rasistisk :) mange av de normale ikke-forbryter innvandrera som har bodd her en stund mener visst også innvandringspolitikken bør skjerpes! Dermed stemmer de frp de og gitt:)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke lese for mye inn i FRPs løyner om de andre partiene..

for det første .. det blir ikke høyere avgifter på noe!

folk tror at de på venstre side vil at folk skal betale i dyre dommer .. og at de på høyre vil at olja skal betale .. sånn er det ikke ..

jeg minner dere om at det er AP som har gjort norge til det landet som år etter år blir valgt av FN til verdens beste land å bo i ...

det er AP som har gjort at norge har titlen som "verdens mest siviliserte land"

er AP som har gjort at norge er en av ytterst få land i verden som IKKE har en gjeld...

(først nå at danmark og svenskene begyner å nærme seg null.. hvor vi har vert i mange tiår)

dere må ikke tero at alt blir dyrere det er feil!

det blir bare slik at mange av avgiftene som folk kan ha noe i mot ikke blir fjernet ..

men tilbake får vi bedre helsevesen.. barnehageplasser .. bedre skoler.. besdre kolektivtransport..

noen kommuner vil sikkert få noen små nye skatter .. men det er noe folk ikke vil merke ..

småbarns fdamilier vil mest sansynlig få en bedre hverdag med en rød regjering..

jeg må være den i norge som er mest stille i mot privatisering...

bare se hva som skjedde med strømprisene sier bare jeg ...

PS: FRP vil tappe inn i oljefondet .. men husk på dette .. olja vil gå tom i VÅR levetid .. (med tanke på gjennomsnits alderen på forumet) og i dag er ikke oljefondet mer enn et årsbudsjett.. hva tror dere vil skjer når olja er borte og FRP har tatt noen biter her og der fra fondet? ....

de fleste her på forumet tenker jeg driter i de eldre... men de blå sin stoppeklokke politikk er bare motbydlig!

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er sikkert er at dersom AP og SV kommer til makta så kommer mange småbarnsfamilier med middels økonomi til å slite!

Kontantstøtte forsvinner

Så du mener kvinnfolk skal være hjemme hele dagen, passe unger, lage mat når du kommer hjem og støvsuge mens du ser på tv?

Ja til billigere barnehager og vekk med kontantstøtten..

Hva synes du forresten om inntregrering? Når det kommer innvandrere til Norge burde dem inntregere seg best mulig synes jeg.. Og med kontantstøtten kommer både mor og barn til å være hjemme uten å få seg noen Norske venner og heller ikke få lært seg Norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt ordtaket: "Spare seg til fant"?

bygg ut infrastruktur, veier, offentlig kommunikasjon nå, så slipper man de utgiftene senere når man ikke har råd! Det vil lønne seg i lengden! Staten får mindre utgifter om en god del år, og dermed mer penger til å bruke på eldreomsorg, skoler +++. Samt at det vil være mer lønnsomt og mer attraktivt for firmaer å holde til her i landet -> mer inntekter til statskassa

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider