Gå til innhold

Er dere innterisert i Rally, så må dere stemme AP.

Ranger emnet

2slow4me

Anbefalte innlegg

Synd.. Spent på hva du kom til å svare.. Men var en fugl som hviska meg i øret at innlegget mitt kanskje virka frekt, men var ikke sånn ment :)

Er enig at barnehager burde vært billigere, men er jo også en goood del mennesker som ønsker å være hjemme med ungene sine! Lære dem litt folkeskikk!

Det er mangelvare i vårt samfunn av bedrevitere som jager etter karriere! Folk forventer og forlanger at barnehager og skoler skal oppdra barna, når det er noe som burde vært lagt som grunnlag hjemmefra før barnet kommer så langt!

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg minner dere om at det er AP som har gjort norge til det landet som år etter år blir valgt av FN til verdens beste land å bo i ...

Noen andre enn meg som husker når oljefondet ble opprettet? Noen andre enn meg som husker når norge ble gjeldfri? Var iallefall ikke titalls år siden

Noen andre enn meg som husker hva som skjedde når stoltenberg prøvde seg sist? For ikke å snakke om gangen før der?

Noen flere som husker hva som skjedde på slutten av 80 tallet etter fagre løfter fra AP?

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt ordtaket: "Spare seg til fant"?

bygg ut infrastruktur, veier, offentlig kommunikasjon nå, så slipper man de utgiftene senere når man ikke har råd! Det vil lønne seg i lengden! Staten får mindre utgifter om en god del år, og dermed mer penger til å bruke på eldreomsorg, skoler +++. Samt at det vil være mer lønnsomt og mer attraktivt for firmaer å holde til her i landet -> mer inntekter til statskassa

Amen for den, mange som ikke har skjønt det poenget.

Må bruke det vi kan nå for å videreutvikle landet.

Ikke trygt for et land å basere seg på diverse fond, aldri godt å vite hva som kan skje i verden.

Raser hele verdensøkonomien, har vi plutselig ingen bein å stå på lenger.

Bygg opp landet nå som vi har muligheten!

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye tåpelig å se der.

Kan noen si meg hva AP sin valgkampvideo hadde å si, annet enn at Jens gjerne vil være superhelt? Hadde jo ingen politisk budskap av verdi!

De andre var absolutt flere titalls hakk høyere kvalitet og mer seriøse. Samt mer informative.

Dog var mitt inntrykk at SV gjerne vil at ting ikke skal videreutvikles.

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si noe...

Alle kan styre dette landet.Vi er kun 4.5 mill. tror ingen kan være redde for at man kan få det værre med Høresia ved makta. Alle dere som velger den røde side må stå for høye bensinpriser, elske bomstasjoner, mere byråkrati ingen valgfrihet, mere vold i gatene, flere og flere invandrere som må gå på trygd og flere arbeidsløse med frustrerte liv. Eldre uten verdige liv

Ap har kun satt flere i arbeid i statelige og offentelig sektor alt annet har forfalt i dette land.AP og LO har hatt makta i dette landet i all for mange år og resultatet er at man snart ikke kan komme ut av denne byråkratiske sirkel.Stop dette NÅ... cheers

De siste 4 årene har høyre klart å rydde greit opp i dette rotet som Ap har satt i gang, 4 nye år med sittende regjering vil gi oss en bedre fremtid!

Edit: Hvorfor endre noe som er bra? Har ikke bortimot alle nytt godt av et Norge i medgang? Hva mener egentlig Stoltenberg med at Norge må få en regjering som er forutsigende og til å stole på. Hva er det egentlig de "rød/grønne" kan tilby oss som vi ikke har idag? Tror at det er mange som kan bli skuffet dersom vi får et skifte til høsten. Regjeringen har gjort en god jobb.

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si noe...

Alle kan styre dette landet.Vi er kun 4.5 mill. tror ingen kan være redde for at man kan få det værre med Høresia ved makta. Alle dere som velger den røde side må stå for ....... mere vold i gatene .......

Fordi de ikke er for høyere fengselsstraffer? USA er jo flinke med å gi høye fengselsstraffer, men er vel ikke så lite vold i gatene der?

Ettervern er vel tingen.. Få dem inn i samfunnet igjen etter fengsel.. Her i Horten ble en drøss av narkomaner og folk som nylig var sluppet ut av fengsel som ville ha et sted å bo plassert i den samme blokken.. Sosialen hadde ikke noe annet og arbeidskontoret hadde ingen som var interessert i arbeidere som bodde i den blokka..

Er dette riktig måte å avkriminalisere folk? Tror ikke lenger fenselsstraff er tingen heller akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ikke er for høyere fengselsstraffer? USA er jo flinke med å gi høye fengselsstraffer, men er vel ikke så lite vold i gatene der?

Ettervern er vel tingen.. Få dem inn i samfunnet igjen etter fengsel.. Her i Horten ble en drøss av narkomaner og folk som nylig var sluppet ut av fengsel som ville ha et sted å bo plassert i den samme blokken.. Sosialen hadde ikke noe annet og arbeidskontoret hadde ingen som var interessert i arbeidere som bodde i den blokka..

Er dette riktig måte å avkriminalisere folk? Tror ikke lenger fenselsstraff er tingen heller akkurat.

Så du mener at voldtektsmenn og drapsmenn (kvinner også) ikke slipper for lett unda i dagens rettssystem?

Enig med at ting må gjøres for å fo folk som har sittet i fengsel ut i samfunner igjen. Får håpe dette blir prioritert framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ si noe mer;P

Alle med en viss forståelse for samfunnsøkonomi forstår at Sosialistisk Venstreparti representerer en fare for vårt velferdssamfunn.

Sosialistene tror at BNP er en mer eller mindre fastsatt sum som de kan fordele som de vil. I realiteten er det jo ikke slik. Økt skatt fører til mindre lønnsomhet som fører til en svekket vilje til å investere i Norge. Dette fører igjen til tap av arbeidsplasser og svekket økonomi. Dette beskriver en del av den underliggende logikken som kapitalen styres av.

Høyre forstår dette. Sosialistene forstår det ikke.

Dette alene burde være god nok grunn til å stemme på Høyre. Men i stedet forføres desverre massene av Sosialistisk Venstrepartis populisme. Om hvordan den ene etter den andre samfunnsgruppen behøver økonomisk overføring. Man er ikke i SV like ivrige etter å diskutere hvor pengene skal komme fra.

De mener nok godt - det tror jeg oppriktig. Men de nekter å innse at konsekvensene av deres økonomiske politikk totalt sett innebærer en redusert verdiskapning i Norge og dermed en redusert evne til å betale for offentlige tjenester.

Jeg tror den soialistiske regjeringsalternativet får kjempeproblemer med å argumentere den borgelige side i senk i denne valgkampen. Sittende regjering har oppnådd for mange positive resultater til det. Norge går meget godt for tiden og dagens rentenivå fører til at de flestes personlige økonomi er bedre enn på lenge. Jeg er selv i etableringsfasen og vet en del om det.

Hva angår siste ukes fokus på eldreomsorg så tror jeg nok at den aldri kan bli god nok. Vi har tross alt med å gjøre med en av de svakeste gruppene av mennesker som i stor grad trenger å få tilfredsstillt individuelle behov. Uansett er det viktig å holde fokus på ressursbruken, selv om det alltid er et dilemma knyttet til lave kostnader/menneskelig omsorg...

Edit:

En ting til :P

Ganske genialt sitat:

”En nasjon som tror den kan skatte seg til rikdom gjør samme feil som en mann som står oppi en bøtte og tror han kan løfte seg selv etter hanken” sa Churchill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at voldtektsmenn og drapsmenn (kvinner også) ikke slipper for lett unda i dagens rettssystem?

Enig med at ting må gjøres for å fo folk som har sittet i fengsel ut i samfunner igjen. Får håpe dette blir prioritert framover...

At enkelte får for kort/feil straff er nok sant.. Men om de kunne lagd noe bedre ettervern hadde de nok vært langt på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye tåpelig å se der.

Kan noen si meg hva AP sin valgkampvideo hadde å si, annet enn at Jens gjerne vil være superhelt? Hadde jo ingen politisk budskap av verdi!

De andre var absolutt flere titalls hakk høyere kvalitet og mer seriøse. Samt mer informative.

Dog var mitt inntrykk at SV gjerne vil at ting ikke skal videreutvikles.

hvis du hører og ser så ser du at den har et budskap

og en annenting .. hva med å bare la oss som har LOV til å stemme få diskutere ..

er en grunn til at det er 18års grense .. barn blir for lett påvirket

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du hører og ser så ser du at den har et budskap

og en annenting .. hva med å bare la oss som har LOV til å stemme få diskutere ..

er en grunn til at det er 18års grense .. barn blir for lett påvirket

Ahh.. Riktig.. Så jeg som er 17,5 år burde ikke åpne munnen min.. Men dagen jeg er 18 år så kan jeg begynne å være med her, for da er jeg voksen og erfaren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider