Gå til innhold

gir kasse / farge på felgene spørsmål.

Ranger emnet

Per-Henrik

Anbefalte innlegg

Bytta føler på en 1987 volvo 240 med b 230k motor. hadde ut gir kassa. og hva erdet jeg ser. hele kassa er i alu.

nr. på kassa som stod på siden var.

volvo

1023561

h4

er det nokk en vanlig volvo kasse?

også driver jag å lakker bilen min sølv metalic. litt lys sølv farge. skal jeg da lakke felgene hvite eller skal jeg lakke de i den vanlig grå fargen.

det er phenix (vet ikke åssen det skrives) 100+

de må i aller fall tas et strøk. etter som jeg trur de har blitt brukt som vinter felg. så polert kant blir det ikke.

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka vil "polert kant" si egentlig? ingen lakk? klarlakk? har samme problemet på mine 100+, har no vasket av mye eiring (irr?) og gammalt veistøv pluss bremsestøv osv.. tok 2 dager før det kom ny eir, pluss at kanten selvsagt e ripete siden eg brukte stålull for å få vekk dritet (har prøvd med mykere ting før, ingentnig hjalp).. hvis eg lakker de, blir de vel kjipe.. men hvis eg lar være må de vaskes året rundt og de blir egentlig ikkje bra då heller..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka vil "polert kant" si egentlig? ingen lakk? klarlakk? har samme problemet på mine 100+, har no vasket av mye eiring (irr?) og gammalt veistøv pluss bremsestøv osv.. tok 2 dager før det kom ny eir, pluss at kanten selvsagt e ripete siden eg brukte stålull for å få vekk dritet (har prøvd med mykere ting før, ingentnig hjalp).. hvis eg lakker de, blir de vel kjipe.. men hvis eg lar være må de vaskes året rundt og de blir egentlig ikkje bra då heller..

Polert kant er at kanten er polert og lakkert med klarlakk..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider