Bjerke Motorsport Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Kvakksalveri vil jeg kalle det her :hammer Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 HVORFOR får jeg helsekostassosiasjoner(et ord for politikere) av dette (evt get a twentyfive inch long penis who talks ten different languages and be such a good singer that Elvis will turn away in shame) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Ja, tviler ikke i det hele tatt på at dette og lignende ting er kvakksalveri, men hadde vært stilig om det fantes noe ala Mythbusters (på discovery channel), som kunne teste ut slike tvilsomme produkter, og lage underholdning av det.. Eller om Naf kunne tatt en test bare for å endelig få bekreftet at det er bare vås.. Men men, naf har bedre ting å ta seg til.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hmm hypotetisk sett, tenk om denne virker og det veit statoil, esso og alle disse, tror du dem ville inrømmet at noe slikt fantes? Det ville jo bety 10% mindre omsetning for dem. Sikkert mange som har hørt aceton trikset. Mange mener det er bull shit, men jeg bruker det selv og det er godt merkbart.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hmm hypotetisk sett, tenk om denne virker og det veit statoil, esso og alle disse, tror du dem ville inrømmet at noe slikt fantes? Det ville jo bety 10% mindre omsetning for dem. Sikkert mange som har hørt aceton trikset. Mange mener det er bull shit, men jeg bruker det selv og det er godt merkbart.. Jeg har ikke hørt om aceton trikset.. Lyst til å forklare? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Kort fortalt, aceton ødelegger strukturen til bensinen slik at den mister overflatespenning, dvs det blir en finere dusj, nærmest tåke, når det blir pumpet gjennom dysene.. Dette er det heller ingen som tjener på, aceton er aceton og det er ingen som lever av å selge det. blandings fohold ca 1/450 Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hmm hypotetisk sett, tenk om denne virker og det veit statoil, esso og alle disse, tror du dem ville inrømmet at noe slikt fantes? Det ville jo bety 10% mindre omsetning for dem. Tull, da hadde de forlengst kjøpt rettighetene, for et lite individ som i dette tilfellet, Sindre Pedersen, ville i så måte vært milliardær. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg har lest litt om dette Aceton trikset, det ser jo ut som en mirakelkur det og, hvorfor bruker ikke bensinstasjoner dette fra før av? Og hvor mye anbefaler du å helle oppi en 50 liters tank? ;) Jeg kunne tenke meg å prøve dette! Edit; for å holde oss on-topic; noen som har detaljer om hva denne bensinpillen inneholder?? Og om det er sant at den brukes i canada osv. (der vi allerede vet at de har krise om bensinen) Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 har ikke noe i mot å prøve dette .for pure fun. men har IKKE noe tro på at bilen vil trekke så mye bedre og at du går ned i bensin utgifter drastisk.. ved å putte en pille i tanken sonn dann og vann. det blir for dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Og hvor mye anbefaler du å helle oppi en 50 liters tank? ;) Jeg kunne tenke meg å prøve dette! ....blandings fohold ca 1/450 i hodet ca 1DL+1CL+1MLosv. (0,1l) :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Er det trygt å prøve på 2 takter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 aceton trikset var mye brukt på 80tallet innen for rallycross. vet det var en som brukte det på en subaru legacy, men husker ikke navnet hans! rart hva man hører når "gammle" kara på jobben prater!! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 kan ta en test jeg hvis det ikke er for dyrt da... Hvor får man tak i disse da? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 http://www.bensinpillen.no hvis man er int i denne saken foregår det en stor debatt på vg.no's sider: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=140&Group=Bil&ThreadID=866867&Thread=Bensinpillen%3F%3F%20HA%20HA%20HA%20 det virker som han gjøken som lanserer dette i Norge tar del i noe av debatten der inne. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Begynner og bli en gammel tråd dette, men fik liksom aldri noe svar:) Er det noen på forumet her som har prøvd denne pilla eller? Hvordan fungerte det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg