DRFT Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 hallo...lurte på om noen av dere vet om noen steder i norge det går an å få kjøpt 200SX S14(a) 1:24!?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 nei mn. kan hende jeg skal bestille det fra japan nå snart. du kan vel sikkert køpe den av mg da. send pm du. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 nei mn. kan hende jeg skal bestille det fra japan nå snart.du kan vel sikkert køpe den av mg da. send pm du. har du bilde av den du skal kjøpe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 http://www.hlj.com/product/FUJ03438 mn må vente til de får den inn igjen mn si el den di ahar igjen av nå da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 http://www.hlj.com/product/FUJ03438 mn må vente til de får den inn igjen mn si el den di ahar igjen av nå da. Sorry O.T På fylla på en torsdag? cheers klarte ikke helt og tyde det du skrev men. jeje Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Sorry O.TPå fylla på en torsdag? cheers klarte ikke helt og tyde det du skrev men. jeje var ikke helt med på den jeg heller....me nbilen var jo rå:) vet du når de får den på lager igjen?? kordan e det med styling deler og felger til den i de nstørrelsen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 styling veit je itte om du få tak i. vinger å felger er det mett ta. veit ikke når de får de inn igjen. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg