Gå til innhold

Roadtrip 2005

Ranger emnet

Henriko

Anbefalte innlegg

Jupp, sant, sangen heter Fronda - Rullar Fram, var visstnok en hit hos vestfoldrussen i år :)

Kan vel si meg enig i at det kunne vært mer spennende ting der, men problemet er jo at man ikke har med seg videokamera overalt, litt slit å dra med seg når man drar ut osv, ei heller særlig populært på strippebar i amsterdam :P

Dessuten hadde sikkert vært gøy å høre på oss når vi vorset på rommet i amsterdam (helt i starten av filmen), ble endel synging og forskjellig... men av hensyn til oss selv la vi musikk over :p

Men hva annet spennende kunne vi gjort da? :p

Vi var vekke i to uker fra 14-28 Juli (ikke august som det står i filmen) :P

Trancesangen er en god gammel klassiker: Veracocha - Carte Blanche

Ja, og Thorse og Håvard gikk på maritime :)

Hyggelig at dere likte filmen ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab: Hvilken linje gikk du på?

Jeg gikk også TMVS VK1 01-02, Allmenn

Sangene er i rekkefølge:

Fonda - Rullar fram

George Baker - Little Green Bag (Reservoir Dogs)

Reservoir Dogs - Stuck in the middle with you

Infernal - From Paris to Berlin

Dick dale & his del-tones - Misirlou

Montoja - Feel the summer

Moby - Natural Blues

Veracocha - Carte Blanche

Human Traffic Soundtrack - The Latin Theme

Green Day - Holiday

Queen - We Will Rock You

Golden Earring - Radar Love

Spiderbait - Black Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, all ære til Golwin for redigeringa, han har stått for det meste på den siden kun ispedd enkelte ideer fra min side. og kanskje noen av låtene da :)

Vi bestilte hotell på forhånd på denne roadtripen, dette gjorde vi fordi jeg har vært på en roadtrip der vi IKKE gjorde det, og det var noe irriterende... Er ikke barebare å finne steder å sove midt i ferien :) Burde ihvertfall finne fram noen alternativer før man drar, slik at man ikke står på helt bar bakke når man kommer fram. Men dette er sikkert individuelt, sikkert folk som takler slikt bedre enn meg :)

Vi bestilte alle hotellrommene fra Venere, og syns det funka veldig bra. Fordel å være tidlig ute, bedre utvalg. Også evt ferge bør bestilles relativt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider