Gå til innhold

Jeg har handla s60r bremser!!!!! *bilder*

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Finnes ikke en nippel med 2 innganger, og med returventiler som kan brukes?

Tenkte for å bruke begge kretsene inn på den ene inngangen.

Hvorfor ikke bare fjerne det ene bremserøret framme og bare bruke en slange ut på hver calipper?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer...

Men man hadde vel opprettholt funksjonen ved å fjerna den ene kretsen?

Åssen får man riktig ballanse mellom fram og bakbremser?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare drite i det, å kjøre med twin bolt nippel heyyou

Funker helt greit det, Greier du å få ødelagt den ene krettsen så j** mye at man mister alt av bremser med R-kalippere.. så tror jeg nok du er grønsak om du hadde hatt den andre kretsen intakt også..

Noe som hjelper litt er å bruke bremse slanger som ikke er over 10år gamle f.eks ;)

Jeg bruker i alle fall den enkle metoden med en dobbel bolt :thumb tviler på at jeg kommer å få problemer med det..

Mvh:

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han derre ludvigotterlei på forumet her har jo fått papirer på dette.. men han deler jo ikke akkurat med seg om informasjonen sin..vølvø og jeg har mase ved en rekke anledninger, men får bare beskjed om at de tar kontakt senere.. jeg har iallefall bestillt adapter fra statene, smeller de på sellholm beina som skal handles, og drar på BT.. gir de meg fingern, drar jeg hjem og kaster på org. og godkjenner med det..

må jo uansett ha annen motor ved godkjenninga..så noen ekstra timer fra eller til i bremse skruing, er liksom ikke noe tema... knock

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lov meg at du holder oss oppdatert

Han har fått teoretisk godkjenning, men han har ikke vist bil enda.

Når han har fått godkjent bil med slikt sett, skal han begynne å selge "pakker" med r bremser, godkjente til 240 (komplett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider