Gå til innhold

ultimate hevn??

Ranger emnet

kallekanin

Anbefalte innlegg

Lat som du er han og ring til Jahovas vitner og Smiths-venner i 20 byer i nærheten og si du er interessert i å bli med og om de kan komme over å fortelle litt om det.. Gjerne 2-3 av dem per dag :)

Det gjorde en kompis med meg. Ringte Smiths venner og Jehovas Vitner og avtalte at de skulle komme til meg på samme tidspunkt. Jeg var heldigvis ikke hjemme...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det som virkelig er fine saker, er om du får lurt inn en fisk ( dæu seff) som du har gjella, men innvoldene fremdeles er i..Gjemme den i fangeren/grillen/ foran radiatoren eller noe..det kan jeg bekrefte at lukter ille, siden jeg har prøvd det selv da jeg var mindre :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist dere ærlig talt tror slike handliger får denne misteren på bedre tanker så lykke til ...

Heller prøv å lur vedkommende i en slags "felle" der dere ikke gjør noe ulovlig og anmeld karen for trakkasering eller noe i den duren. Men det er uansett en fordel å følge lover/regler uansett. Feilparkere er bare dumt uansett og sjekk litt bedre før dere flytter en bil 5m uten skilt )og vist dette er i ett tett begolka boligstrøk så synes jeg at en bot er greit. Bil uten skilt = bil uten forsikring = regress ... )

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at han "jobber på egenhånd på fritiden" Har en politimann virkelig lov å gi bøter utenom arbeidstiden? Må han ikke anmelde det til kontoret som en vanlig sivil person og da har vel ikke han noe med den saken å gjøre på jobben, siden det er privat. Hvis noen har en bot, signert av han, en dag han ikke har jobbet har dere jo bevis nok til at han kan få kraftig refs på jobben. Og hvis han fortsetter å trakkasere etter det, så har dere jo allerede litt dritt på han til å få igang en etterforskning. Hadde vært kult om han mista jobben til slutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist dere ærlig talt tror slike handliger får denne misteren på bedre tanker så lykke til ...

Heller prøv å lur vedkommende i en slags "felle" der dere ikke gjør noe ulovlig og anmeld karen for trakkasering eller noe i den duren. Men det er uansett en fordel å følge lover/regler uansett. Feilparkere er bare dumt uansett og sjekk litt bedre før dere flytter en bil 5m uten skilt )og vist dette er i ett tett begolka boligstrøk så synes jeg at en bot er greit. Bil uten skilt = bil uten forsikring = regress ... )

Helt greit at man ikke kan kjøre bil uten skilt men hør her. Naboen hadde kjøpt en gammel avskilta opel til guttungen sin som snart ble 18. Denne stod parkert nedenfor huset hans. Da han satte bilen i revers og skulle rygge de 5 metrene opp i garasjen for å mekke på den, var purke jævlen der.Det må vel du også innrømme at er for dumt :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår