Gå til innhold

ultimate hevn??

Ranger emnet

kallekanin

Anbefalte innlegg

Hva med å baksnakke han til alle småbarna i nabolaget?

Om 4/5 smågutter i 5/6/7-årsalderen kom bort til meg og spurte "er det sant at du har liten tiss" eller noe slikt, mens alle stod og lo så hadde jeg iallefall blitt mektig irritert på noen.

Barn kan brukes til mye. Stapp de full av falsk informasjon og la de mobbe han på åpen gate.

tihi

Likte denne! :D :hammer

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å bare helle noe bremsevæske i eksosrøret på bilen hans. Kommer sikkert helt an på mengden, men de hadde gjort dette på meg på jobb..

Røyk noe grønnj**vlig bak bilen i iallefall en 1/2 time - tre kvarter.. (Tåkela E39 med ei feit hvit stripe hvor jeg hadde kjørt) Trodde da selvfølgelig det var noe galt med bilen, så jeg stoppet... Heldigvis var dette på hjemveien..

Hell dette i om kvelden, så kommer han garantert for seint på jobb...

Ryker ikke før eksosrøra er varme... Men fyffan for en effekt

Verkstedene vil sannsynligvis ikke finne ut at det er bremsevæske i eksosrøret.. Kanskje sette igang med en "topp-jobb".. Dette er jo litt dyrt for ham..

Dette kan gjentas mange ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vedkommende som spurte om forslag..gjort noe da?

Helt sikkert ikke.

Men hvis noen er så dumme og gjør noe slikt. Ikke bli overrasket om dere får bøter for personhets, sjikanerig e.l. Mye rart en kan bli straffet for om dagen.

x '02 Z3 1,9 M-tech.

RX-7 Turbo II ønskes kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjelder det å tenke: 1. Vil man bli kvitt problemet? 2. Vil man bare gjøre det verre?

Legg en konvolutt med en patronhylse inni (Hvis det virkelig er så ille som det kommer fram her)

Den bygda jeg bor i hadde også en sånn kar som var "ivrig" i tjenesten, å etter at han ble personlig opptatt av å "straffe" enkeltpersoner, så hyrte de inn en torpedo fra Kroatia for å likvidere han. Dette ble oppdaget i siste liten å reddet trolig livet til betjenten.

Å tro meg, han betjenten har roet seg 100% etter den hendelsen.

Man skal ikke undervurdere dagens samfunn, enda man bor på et relativt "gudsforlatt" sted.. :fuckme2:

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk nå at det er flere av disse forslagene her som grenser opp mot kriminelle handlinger.. og det er ihvertfall ikke noe du ønsker å gjøre mot en overivrig politimann...

Men noe annet som er ganske festelig, er om du klarer å få åpnet panseret/bagasjeluka på bilen hans, og legge en ledning fra bremselys/vindusviskere/blinklys eller noe som ikke brukes hele konstante tiden, og så kobler du den på tuten, så hver gang han bremser, så tuter bilen.. blink - tuter, vindusviskerene går - tuter... det blir veldig irriterende i lengden, og er han ikke "bilkyndig" så sender han den på verksted og de får seg en god latter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp masse "til salgs" lapper på forskjellige butikker.. Billig 32tommers flatskjerm selges for 2000.-, kattunger gies bort osv..

Han kommer til å bli plaget i LAAAANGE tider. Dette er godt utprøvd. ;)

Lovlig, forholdsvis harmløst, usporbart og ustyrtelig irriterende for vedkommende..

Lykke til!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår