2bb1nordli Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 ER det mulig å få lakken "som ny" ved å bruke denne? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hvis lakken din bare er litt oxidert, så skal den nok fungere greit for å få tilbake litt farge på bilen. Prøvd den selv på en gammel Renault 8 som var rød en gang, når jeg starter rubbingen, så var bilen nesten helt hvit.. Den ble skikkelig bra, men bruk en god polish etter du har rubbet bilen. Prøvde også Hagmans flytende rubbing her på jobben i går. Den virket også veldig bra. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 ER det mulig å få lakken "som ny" ved å bruke denne? Nei, og atter nei. :hammer Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Min bil var matt rød og hvitprikkete, jeg fikk tilbake rødfargen med og rubbet med "Color back" også polerte jeg med "Extreme car wax" (bilen har IKKE KLARLAKK). Vis dere hadde sett bilen føre, hadde dere trodd den var lakert :thumb holdt på i 4 dager, tok en økt på 2-3 timer hver dag Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg