Gå til innhold

Bollocks' 242DL Turbo

Ranger emnet

Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

Ikke hør på disse forstå-seg-på-pris-folka. Hos Egon får du det billigere. I 2004 skulle han ha DKK18.000,- for et front cut med 2JZ-GTE med automat. Og du kjører en cruiser gjør du ikke? Tenk for en sleeper! :cool:

Men, selv om jeg personlig ville hatt en 2JZ, er en 7M-GTE fra en mk3 Supra mye lettere å få nedi, for du har en 4M ev 5M blokk. Og da passer den "rett nedi". Ikke fullt så mye gamp, men mye billigere! :thumb

PS! Fin volvo! ;)

Automaten kan brenne og dø, liker å cruise manuell.m'm

Har en 5R motor (2,0 4'er). Toyparts hadde 3stk 7M-GE til 3000/stk. Lurte litt på en sånn, for å ikke gjøre Crownen om til et alt for stort prosjekt. Gidder ikke å kjøpe en 3. bil.

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Ja:) Det blir bra..

Du får ta å kjøra bort på bensinstasjonen på karmøy og kjøpa deg ei kanuttapulsa med rubbel og rakje, og 7 te vers når bilen e ferig

Nå har eg hørrt de o...Kanuttapullsa får du barra kjupt ein plass! (sjå na Kanutta;) )

Sorry OT :hello:

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dø, jælli, kan du ikke skrive norsk og ikke skrotnorsk.

Ekte svenskt vis ja, såkalt "bomma på hølet"?

Har du sveisa plate på manifolden for å slippe den bedretne labyrinttetninga? Mye ærbe? skal gjøre det på min snart se, dakkars 13c snurra er lei livet sitt...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dø, jælli, kan du ikke skrive norsk og ikke skrotnorsk.

Ekte svenskt vis ja, såkalt "bomma på hølet"?

Har du sveisa plate på manifolden for å slippe den bedretne labyrinttetninga? Mye ærbe? skal gjøre det på min snart se, dakkars 13c snurra er lei livet sitt...

Sveiste på en T25 flens.

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider