Gå til innhold

Bollocks' 242DL Turbo

Ranger emnet

Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

Når den er så lav som den er nå så er det ikke plass til spacere..

Ja det ser kanskje ut som det er plass, men nei!!

Dekket ligger 1,5cm fra innerskjermen..

Kan ha spacere hvis jeg hever bilen litt bak eller setter på 205-dekk i stedet for 225. cheers

er det i høyre hjulbue??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei jeg har faktisk panharddrittstag!! Men det er korta inn litt... cheers

Bilen er så lav at det står vannrett når den er på hjula, så akslingen skal ikke flytte så mye på seg... Får få meg watt-link etter hvert. cheers

drit i wattlink da :P

vals heller hjulbuene, eller invester i noe som gir ytelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit i wattlink da :P

vals heller hjulbuene, eller invester i noe som gir ytelse..

Er ikke hjulbuene som er problemet, det er i innerskjermen ca 7cm oppforbi hjulbuen det tar borti i tilfelle... (den er lav)

Men driter i spacere foreløpig..

Kan heller kjøpe 215-dekk når jeg har brukt opp de gamle dekka, og heller prøve spacere da...

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hjulbuene som er problemet, det er i innerskjermen ca 7cm oppforbi hjulbuen det tar borti i tilfelle... (den er lav)

Men driter i spacere foreløpig..

Kan heller kjøpe 215-dekk når jeg har brukt opp de gamle dekka, og heller prøve spacere da...

kjøp deg 5mm spacere på biltema :p 39kr elns..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

januar du får igjen lappen da... :p

Januar er en bra måned, bursdagen min, bursdagen til dama, og folk får igjen lappen :p

tror vår lokale fyllekjører i 200SX får lov å kjøre igjen i januar.

hehe.husker jeg rett kan vell den lokale fyllekjøreren her søke til kongen om...hmm,3 år.er da 5 år siden han ble tatt for fyllekjøring for 4 gang tror jeg det var.og det gjorde han så elegant som å kræsje inn i kirke-gjæret litt før klokken 10 på en søndag når et drøss med gammle mennesker stod å ventet på at di skulle slippe inn i kirka.blien var ganske smadret ja.og det værste av alt.bilen var solgt også!skulle leveres på fraktselskapet den mandagen.og dette skjedde søndags morgen...hehe :hammer :drive2

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider