Gå til innhold

Bollocks' 242DL Turbo

Ranger emnet

Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, motoren fusker noe grusomt etter jeg bygget ny motor i den. Nett som at den nyser (kutter) og slår tilbake når jeg kommer over 0.0-0.2 i ladetrykk med orginalt bensintrykk. Har kjøpt justerbar regulator for og justere opp trykket slik at den skal gå littegrann ivertfall..Helt merkeli..

Må ikke gå bort og rappe deler nå! :ratatatat hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, motoren fusker noe grusomt etter jeg bygget ny motor i den. Nett som at den nyser (kutter) og slår tilbake når jeg kommer over 0.0-0.2 i ladetrykk med orginalt bensintrykk. Har kjøpt justerbar regulator for og justere opp trykket slik at den skal gå littegrann ivertfall..Helt merkeli..

Må ikke gå bort og rappe deler nå! :ratatatat hehe

Kommer det køl-svart røyk ut av eksosen ved pådrag? -Samma skjedde med min. -løste det ved å dra ut kabelen bakpå dynamoen. ikke den til ladinga, men den lille som indikerer ladespenning.. merkelig var det.. men min funker nå værtfall.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det køl-svart røyk ut av eksosen ved pådrag? -Samma skjedde med min. -løste det ved å dra ut kabelen bakpå dynamoen. ikke den til ladinga, men den lille som indikerer ladespenning.. merkelig var det.. men min funker nå værtfall.

Det som er så forbanna merkeli er at: Jeg har bare tatt komplett overhaling på motoren og satt den i 240en fra 760en..Har kjøpt nytt komplett ledningsnett fra volvo og, det som sitter på motoren.

Vi tar resten på en annen tråd....lager en ny jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom bil du har her. Har sett bilen din eit par ganger i real life i haugesund, da den var hvit...Skal til byn med min på tirsdag til laastad, de må ta en kjikk.

Eg har sett bilen din har stått på jobben nå siden tirsdag ja.. Har ikkje begynt på den ennå, så det blir vel gjort over helga trur eg. Hva er problemet egentlig. Roald snakka om atte den brukt mye bensin eller no. Andre ting som ikkje er som de skal?

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett bilen din har stått på jobben nå siden tirsdag ja.. Har ikkje begynt på den ennå, så det blir vel gjort over helga trur eg. Hva er problemet egentlig. Roald snakka om atte den brukt mye bensin eller no. Andre ting som ikkje er som de skal?

Bruka møkje bensin for at eg har justert opp bensintrykket sånn at bilen i da heila tatt skal kunna gå an og kjøra me han. Men dåke må justera ner bensintrykket te orginalt før dåke bjynna, då får dåke han te å kutta uten belastning. Rekna me at da e 7. far i huse så ska bala me da, han eldste av dåke der. Va jaffal han eg snakka me på tirsdag, eg trur da e hjernen så e fucka. Viss da e da så blir da electromotive, haltec eller autronic datasprut :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...