Wibla Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 masse tekst her Jeg bestilte ikke delefilter fra statene før etter at jeg hadde sjekka med de sjappene som er i området her om de hadde det jeg trengte.. hadde de hatt det i norge, så hadde jeg kjøpt lokalt. Men den gang ei. Vanligvis handler jeg bilstereoting på radioservice i skien, rett ved lundetangen.. og jeg betaler som oftest ikke fullpris nei ;) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Detta gidder jeg ikke mere. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Umulig. Er gjeldfri og, i motsetning til enkelte andre firmaer ser jeg, godt forberedt på fremtiden. Sitat: ateam: Synes du virker som en jæ..... kø.. men det bør jeg vel ikke si her da det neppe er lov i EØS . Hva med å besvare kritikken min mot ditt firma på en litt mer seriøs måte? Må si jeg anser meg som relativt saklig i mine innlegg. Herregud for en IDIOT, legge seg opp i gjeld til andre firma . Svare på din kritikk på en seriøs måte, du er jo helt bak mål hvorfor i HÆ... skulle jeg svare deg seriøst når du bare snakker svada . Faktisk ikke. Alle mine produkter kommer fra norske eller andre europeiske leverandører. Akkurat som ditt firma. Nesten litt artig hvor lite du vet om EØS-avtalen og Norges lover. Du har jo, som jeg, benyttet deg av EØS-reglene til å etablere firmaet ditt i Storbrittania for å unngå norske krav til aksjekapital. Og du sier du ikke bryr deg om EØS? Jeg føler jeg vet det jeg trenger om EØS, Holdt på med personlig firma i 10 år helt til i år . Gjorde om til LTD for å spare penger og VIKTIGST for å få de sosiale rettigheter som vanlig annsatte har . Om du gjorde det bare for å spare Aksjekapital tror jeg så gjerne . Men nå skal jeg ta meg av kunder så får du bare lese lese regler . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Herregud for en IDIOT, legge seg opp i gjeld til andre firma . Det har jeg da aldri gjort?? Hvis du prøver å lese ordentlig hva jeg skriver, vil du skjønne hva jeg mener med godt forberedt på fremtiden. Det er rett og slett at man bla. følger litt med i næringslivets lover og regler, slik at man er klar når det skjer forandringer i markedet for å si det litt enkelt. Og når jeg ser hva enkelte bilstereofirmaer vet om lover og regler, spår jeg at det kan bli tungt for enkelte i fremtiden. Det var kun for å følge opp din egen "Hvem har jeg mest respekt for" at jeg kom med et retorisk spørsmål; "Hvem tror jeg går konkurs først". Kun en talemåte, om du må ha det inn med teskjeer. Men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke heller kan forklare ditt firmas uttalelser om "lovlige", "ulovlige" og "piratimporterte" produkter og hvorfor ditt firma vil hindre disse i konkurranser, og ikke minst hvordan du forsvarer ditt firmas praksis kontra Norges lover. Må si jeg synes det er noget mer interessant å få vite din mening om dette, enn at du synes jeg er en idiot og en jævla kødd. Kort sagt prøve å holde deg til trådstarters problem og ikke spore av debatten med personhets hele tiden. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Umulig. Er gjeldfri Ja, du driver vel på samme måte som alle andre useriøse "sideimportører" i denne bransjen, har ikke et eneste produkt på lager, men bestiller det fra din kontakt i Danmark etter som bestillingene kommer inn til deg, noe som sikkert resulterer i lang leveringstid :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Kan ikke dere gi faen snart? Tror vi har fått nok av EØS her nå... Denne diskusjonen hjelper neppe trådstarter noe videre. :peace: Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 :wave :wave Nå har du ordnet deg dispensasjon ?? ref til trådstarter . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 :wave :wave Nå har du ordnet deg dispensasjon ?? ref til trådstarter . Mvh Hei Nei jeg har ikke fått ordnet det. Mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Ja, du driver vel på samme måte som alle andre useriøse "sideimportører" i denne bransjen, har ikke et eneste produkt på lager, men bestiller det fra din kontakt i Danmark etter som bestillingene kommer inn til deg, noe som sikkert resulterer i lang leveringstid Du får komme bort en tur i butikken vår og kikke litt når vi har åpnet. Bedre det enn at du skal begynne å spre usannheter i et forum. Det er forresten ytterst få som sideimporterer i bilstereobransjen i Norge. Vet knapt om noen i farta. De aller fleste nettsjapper paralellimporterer varer fra USA. Selv er vi enten hovedimportør eller autorisert forhandler av produktene vi har, om dét måtte være interessant for temaet i denne tråden. Prøv å hold deg til saken, Earthquake, den tråden her har nok av uvesentligheter fra før. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Du får komme bort en tur i butikken vår og kikke litt når vi har åpnet. Bedre det enn at du skal begynne å spre usannheter i et forum. Det er forresten ytterst få som sideimporterer i bilstereobransjen i Norge. Vet knapt om noen i farta. De aller fleste nettsjapper paralellimporterer varer fra USA. Selv er vi enten hovedimportør eller autorisert forhandler av produktene vi har, om dét måtte være interessant for temaet i denne tråden. Prøv å hold deg til saken, Earthquake, den tråden her har nok av uvesentligheter fra før. må earthquake holde seg til saken?? og du da? den stakkars trådstarteren lurte på om han fikk konkurere i EMMA,å så får han tre sider med EØS snakk,gjeld,ikke gjeld,på lager,ikke på lager,konkurs,ikke konkurs....trådstarteren har sikkert sluttet å lese for en uke siden.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Du får komme bort en tur i butikken vår og kikke litt når vi har åpnet. Bedre det enn at du skal begynne å spre usannheter i et forum. Det er forresten ytterst få som sideimporterer i bilstereobransjen i Norge. Vet knapt om noen i farta. De aller fleste nettsjapper paralellimporterer varer fra USA. Selv er vi enten hovedimportør eller autorisert forhandler av produktene vi har, om dét måtte være interessant for temaet i denne tråden. Prøv å hold deg til saken, Earthquake, den tråden her har nok av uvesentligheter fra før. Ja, du kan jo legge ut litt bilder her fra det store lageret ditt...for du har vel ikke noe å frykte :hammer Tror jeg hopper av her jeg...for det er nok Transmedia som står for uvesentlighetene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 må earthquake holde seg til saken?? og du da? den stakkars trådstarteren lurte på om han fikk konkurere i EMMA,å så får han tre sider med EØS snakk,gjeld,ikke gjeld,på lager,ikke på lager,konkurs,ikke konkurs....trådstarteren har sikkert sluttet å lese for en uke siden.... Det forstår jeg isåfall godt. Jeg har fra begynnelsen av tråden prøvd å forklare litt om bakgrunnen for at trådstarter ikke får delta i konkurranser i Norge. At enkelte elementer i forumet kommer med personangrep på meg istedenfor å være saklige, får stå for deres regning. Les tråden fra begynnelsen, så ser du hvem som prøver å dra denne tråden ut av fokus, og gjør deg opp noen tanker om hvorfor. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 PS. alle utfordrere får konkurrere med hvilke merker de vil. Men det var ikke dette Galant v6 startet tråden med da.. ligger på side 2 av denne topic og til dere andre som har ødelagt tråden Galant v6 S.T.F.U dette er ett bil(stereo)forum, hvis dere ikke har fått der med dere og ikke ett forum om hva som lov og ikke. lag heller et topic på vegg avisa(nettavisa) så kan dere få det ut og vi andre kan slipper lese det. ikke hilsen fra bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Det som faktisk er litt rart, er at det er du som vet best hvordan EmmaNorway funker.. Jeg har ingen anelse om hvem du er, selv om jeg gjentatte ganger har prøvd å få deg til å kontakte meg. Og jeg finner ikke tlf nr til ditt firma transmedia, på gule sider. Det forstår jeg isåfall godt. Jeg har fra begynnelsen av tråden prøvd å forklare litt om bakgrunnen for at trådstarter ikke får delta i konkurranser i Norge. At enkelte elementer i forumet kommer med personangrep på meg istedenfor å være saklige, får stå for deres regning. Les tråden fra begynnelsen, så ser du hvem som prøver å dra denne tråden ut av fokus, og gjør deg opp noen tanker om hvorfor. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Trur jaggu jeg skal søke om å bli moderator her.... Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg