Morel Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Den støtter jeg, Ketil! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Og jeg finner ikke tlf nr til ditt firma transmedia, på gule sider. Nei der sa du noe... må være en bug eller noe... finner meg kun når jeg søker på nummeret mitt, og det blir jo litt meningsløst. Skal sjekke med Findexa, men det står snart på nettsiden vår allikavel. Uansett, nummeret er INNOVATE.Trur jaggu jeg skal søke om å bli moderator her.... Kunne nok trenges ja... å bli kalt diverse betegnelser plager meg null&nix, men burde blitt slått ned på av moderatorene. Hører ikke hjemme på et seriøst forum. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Nei der sa du noe... må være en bug eller noe... finner meg kun når jeg søker på nummeret mitt, og det blir jo litt meningsløst. Skal sjekke med Findexa, men det står snart på nettsiden vår allikavel. Uansett, nummeret er INNOVATE Og det betyr?? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 :D Vel, det betyr at du taster først på tasten som har bokstaven I, altså 4-tallet, deretter på tasten som har N på seg, altså 6, og den må du sannelig taste 3 ganger siden du også skal ha N enda en gang og så O, deretter tilsvarende for bokstavene V, A, T og E. :D Har du ikke sett annonser særlig i USA hvor telefonnummeret blir oppgitt som 1-800-PERFECT og den stilen der...? ;) Lettere å huske ihvertfall... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 :D Vel, det betyr at du taster først på tasten som har bokstaven I, altså 4-tallet, deretter på tasten som har N på seg, altså 6, og den må du sannelig taste 3 ganger siden du også skal ha N enda en gang og så O, deretter tilsvarende for bokstavene V, A, T og E. :D Har du ikke sett annonser særlig i USA hvor telefonnummeret blir oppgitt som 1-800-PERFECT og den stilen der...? ;) Lettere å huske ihvertfall... Kjøper veldig lite derifra seru.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 He he.. Makan til drittslenging!! Var faktisk ganske underholdende lesning noe av det... :hammer Regler er regler, og de er like for alle som konkurrerer i EMMA. At enkelte jerkoff ikke skjønner det, får være deres problem!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 det vil med andre ord si:46668283? har bommet før jeg.......he,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ketil er du blitt moderator :) du har min fulle støtte . Synes bare at det er rart at man er så kjepphøy som ny oppstartet ( trans ), og de som har fulgt med på forumet vet at det finnes side/pirat importører . Men nok om det, Uten våre regler Acap og Emma ville vi ikke fått med de seriøse importørene å det er jo vårt mål . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ketil er du blitt moderator :) Jobber med saken. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 det jeg finner morsomst med hele EØS babblet er at både emma og acap er private organisasjoner og berøres i så måte ikke av de reglene Transmedia refererer til i denne tråden :hammer Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Transmedia, regler er regler, lev med det. Syns det er topp sånn som systemet er lagt opp til. Men, akkurat i denne saken så er det litt synd med tanke på trådstarteren. Jeg trur det kommer til å ordne seg for deg :) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Trodde vi var ferdig med denne tråden her nå, men den gang ei. ateam: Synes bare at det er rart at man er så kjepphøy som ny oppstartet ( trans ), og de som har fulgt med på forumet vet at det finnes side/pirat importører . Transmedia Int. er straks i gang med tredje året, og personlig har jeg snaut 12 år i bransjen bak meg. Kanskje ikke helt nyoppstartet?Odd Helge: det jeg finner morsomst med hele EØS babblet er at både emma og acap er private organisasjoner og berøres i så måte ikke av de reglene Transmedia refererer til i denne tråden Les tråden i det minste! Ateam sier jo selv at ACAP er en del av Audioteam Ltd, som jo forhåpentligvis udiskutabelt er et FIRMA, og må forholde seg til norske lover og regler som gjelder for forretningsdrift.EMMA kan som sagt muligens redde seg unna ved å forbli en uavhengig organisasjon, holde seg til konkurransedrift og ikke involvere seg i kjøp og salg av produkter. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Transmedia, regler er regler, lev med det. Ingen fare, er da ikke jég som får problemer her. At andre heller følger sine egne regler enn hva Stortinget har bestemt av regler, får egentlig være deres egen sak. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Les tråden i det minste! Ateam sier jo selv at ACAP er en del av Audioteam Ltd, som jo forhåpentligvis udiskutabelt er et FIRMA, og må forholde seg til norske lover og regler som gjelder for forretningsdrift. da kan jeg innformere deg om at firmaet Audioteam står bak acap ja men acap er ikke et firma men en organisasjon og derav ikke berøres av di reglene du her tenker på. Audioteam er det firmaet som skyter inn kapital når importør kontigenter og medlems avgifter ikke strekker til og dette står det faen meg respekt av. det er inget overskuddsforetak å drive med bilsterokonkuranser her i Norge og bilstereoentusiastene i Norges Land trenger slike som Frank Og Kjetil for å i det hele tatt ha noen konkuranser å dra på,at slike som deg på død og liv skal komme med alle sine snusfornuftige meninger gagner overhodet ikke denne flotte hobbyen vi har. Jeg annbefaler deg å finne deg noe nytt å stikke nesen din borti eller prøv å drive med konkuranser selv uten importørstøtte og se hvor lenge dette går rundt for deg. Når det gjelder disp til å delta med sideimportert utstyr tror jeg at trådstarter har fått den infoen han trenger og dermed kan denne topicen låses. Mvh Odd-Helge Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Jeg har vel foreløpig holdt en veldig lav profil i forumet, og kommer etter alt å dømme til å fortsette med det. Det er forferdelig trist for den som allerede har anskaffet seg anlegg utenlands at muligheten til å konkurrere på lik linje med alle andre ikke eksisterer, men slik er det. Jeg arbedier selv med tanken på å få laget eget merke, og tar masse lærdom av folk her, og det som blir sagt. Produktene blir som de aller fleste andre produsert i Asia, og det sier seg selv at dersom man da skal importere må man gjøre det i store mengder. Når det da er sagt vil jeg påstå at reklameeffekten og muligheten til å få vist deg som seriøs aktør øker formidabelt dersom man kontakter EMMA og får godkjent sitt produkt via å betale en symbolsk sum. (som for en importør blir latterlig lav idet lange løp!) Så jeg vil bare gi min støtte til slike organisasjoner og si, Takk for at dere er der! :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg