Volvo240R Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Ca takhøyde krever denne? Spørs hvor høyt du vil ha bilen det, og hvilken bil du har... Kan måle takhøyden i garasjen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Flott, høyde på bilen er ikke problem. Men tenker bare på å få plassert den inn i verkstedet. Hvis du ikke har solgt "allerede" da. Løftehøyde er ca. 1,65 meter. Prisen er nå rundt 1k hvis jeg får kjøpt den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 fire søyler som man setter under hvert hjul på bilen er bra. det her vi på verkstedet. når vi skal fikse på forstilling 7 bak stilling så tar vi bare og setter ett par bukker under bilen heiser den ned. og skyver bort to av bukkene. de bukkene tar også laste bil. helt geniale. også er4 de lete o flytte på, slike er fine.. vi har på jobb for å løfte busser (4stk løfter komplett buss.. 15tonn?) men funker ikke til å løfte personbil.. er rett og slett for grovt dimensjonert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Løftehøyde er ca. 1,65 meter.Prisen er nå rundt 1k hvis jeg får kjøpt den andre. Jeg FÅR kjøpt den andre. Selger den jeg har nå som "skrapjern" for 1.000kr Førstemann til mølla.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2re Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg FÅR kjøpt den andre. Selger den jeg har nå som "skrapjern" for 1.000kr Førstemann til mølla.! Funker den som den skal? Hva må til for å få fraktet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Funker den som den skal? Hva må til for å få fraktet den? Den funker den, heiset opp bilen min mange ganger med den. For å få fraktet den trengs vel en lastebil eller en traktor med henger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hvor holder du til? Kan hente den straks hvis det ikke er alt for langt unna.. Jeg holder til på Jessheim Holder til 9,4 mil unna deg - nær Gjøvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Såppas ja.. Blir rimelig lang tur med traktor som går i 50 km/t. Men skal forhøre meg litt rundt. Sier ikke at jeg tar den, men hvis jeg får lånt meg en lastebil henter jeg den. Skulle ikke være stort problem siden jeg jobber i grustakEdit: Sender PM iløpet av kvelden hvis det går i orden. Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg