PerryZaphire Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 jeg er helt enig med deg om den lista di, s1 på topp!!!synd for hafsengen da:-( S1 må være orgasmen :) Men nå håper jeg at S.H kommer med en ny ford da som skal ta oss med storm :D som kanskje kan klemme seg høyere opp på lista mi :D Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogshift Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Ikke bygges opp igjen ?Hadde du hatt mulighet til å ringe igjen for å finne ut hva som skjer med bilen ? Sikkert flere enn meg som lurer.... Hafsengen vil sikkert ikke avsløre noen nye planer, men det hadde jo vært greit å vite hva som skjer nå.... Han skal ha mye kredde for å kjøre så offensivt og "morsomt" som han gjorde.. Satset alltid 110%, og lagde show for alle oss gatebilentusiaster... Viktigste er at det gikk bra med både Stian og Peder'n, noe det gjorde... En bil kan erstattes, det kan skjeldent mennesker... *Venter spent på neste Hafsengen bil... * Kan bekrefte at den ikke skal bygges opp igjen ja, pratet med Stian for en time siden, hørte ikke noe om hva som skjer framover, han var litt mørbanket men ellers bra, kompisen hans var litt bleikere som har et stativ på armen med bolter igjennom etter en flytur i en stubbe med crossykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Er vel ikke sikkert han har funnet ut selv hva han skal gjøre da :) - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nå går det rykter om at han kjørte i påvirket tilstand. :rolleyes: Jeg valgte å ikke tro på dette... '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nå går det rykter om at han kjørte i påvirket tilstand. :rolleyes: Jeg valgte å ikke tro på dette... hahahahahaha BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicon Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nå går det rykter om at han kjørte i påvirket tilstand. :rolleyes: Jeg valgte å ikke tro på dette... Kilde ? Hvor har du hørt dette ? -Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goophy Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nå går det rykter om at han kjørte i påvirket tilstand. :rolleyes: Årets beste! x '02 Z3 1,9 M-tech. RX-7 Turbo II ønskes kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Kilde ?Hvor har du hørt dette ? Hørte det av en annen... som sikkert har hørt, av en som har hørt osv... du vet åssen det er. Jeg sa det var pisspreik... for jeg valgte å ikke tro på det, som sagt. '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Utrolig synd å høre om dette.. Godt at det gikk bra med Hafsengen, men allikevel tragisk at en av Norges absolutt råeste gatebiler blir pensjonert slik... Håper det kommer noe annet gromt isteden nå... Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicon Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Off-Topic: Er Stian Hafsengen på forumet her ? Noen av de andre "faste" gatebil gutta som skriver her ? F.eks. "Peder'n", V.S Motor, Skiens Gutta osv. Hadde vært artig med en kommentar fra enten Stian eller Peder'n, med en liten forklaring av avkjøringen.... -Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Off-Topic: Er Stian Hafsengen på forumet her ?Noen av de andre "faste" gatebil gutta som skriver her ? F.eks. "Peder'n", V.S Motor, Skiens Gutta osv. Hadde vært artig med en kommentar fra enten Stian eller Peder'n, med en liten forklaring av avkjøringen.... hadde vært kult det ja. vet at henrik er på forumet, men har ikke sett noen av de andre. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Kilde ?Hvor har du hørt dette ? den var vell kansje litt i drøyeste laget? når man slenger ut noe sånt synes jeg at man må kunne ha noe grunnlag for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Er det ikke en eneste rompis som kan legge ut ett bilde av bilen a? hvis det eksisterer da. Tenk på oss som ikke sitter med bredbånd, men får leve med anal-og møkk. 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XpS Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Her er noen bilder.. Funket ikje å ta print screen av Windows Media player. Så tok bilde av skjermen min! :hammer *SuperMotard* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicon Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Er det ikke en eneste rompis som kan legge ut ett bilde av bilen a? hvis det eksisterer da. Tenk på oss som ikke sitter med bredbånd, men får leve med anal-og møkk. Kan slenge ut bilder fra TV Sør sin repotasje. Er ikke helt sikker på om jeg har lov til å legge ut denne, copyrights og sånt.. Hvis admin mener at dette er brudd på noen regler: Send PM. På vei rundt banen: Legg merke til at Peder'n sitter på.. Her synes bare halve bremsesporene: En ganske bulkete WRC bil: Ser at du også la ut noen bilder.. Lar allikevell mine bli liggende.. Er ikke helt like.. -Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg