Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet

-Supraguy-

Anbefalte innlegg

• Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Her kommer update. Håper på og fjort en del i påska.

- Hente gsi akselen og få tilpassa den.

- Rustveise høyre dørstolpe

- Sandblåst motorrom

CIMG0671-re2.jpg

Rust sveist venstre dørstolpe.

Før:

CIMG0514-re.jpg

Etter:

cimg0751re7dc.jpg

Fått låne sandblåsingsutstyr av kamerat. Sandblåste venstre kanal og malte over med rustbullet.

CIMG0691-re.jpg

CIMG0705-re.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt mye dumt.........

litt OT.. men altså.. det som var poenget var at opphenget orginalt på en C ikke direkte er laget for drifting.. jeg mente på ingen måte at bilen er dårlig.. jeg elsker kadett c.. og siden gutten oppgraderer hjulopphenget blir jo alt såre vel :) jeg klarer fint å sladde over lenger strekker med en C. men vil fremdeles ikke påstå at detta er en bil med et bra hjuloppheng.

sorry for OT..

gleder meg til å se bilen ferdig

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorn som er bilde av har ganske sikkert sittet i en manta b. Da den lå i bagasjerommet.

Update:

Gikk tom for sveisetråd på fredag. :( Biltema har slutta og selge sveisetråd pga av nye regler tror jeg. Og clas ohlson hadde heller ikke. Er/var umulig og få tak i tråd i påskehelga.

Fikk i hvertfall prøve montert manta gsi bakakselen. Fjørskålene måtte flyttes 2 cm ut på hver side for å passe i opphenget.

Så de til de som sier at manta b gsi aksel ikke går på kadett c tar helt feil. ;)

cimg0811re0xz.jpg

cimg0812re7tu.jpg

cimg0744re6ue.jpg

Sandblåste litt mer :)

cimg0800re1nu.jpg

cimg0802re0zu.jpg

Snart ferdig med høyre innerskjerm:

cimg0821re3ls.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider