Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet

-Supraguy-

Anbefalte innlegg

• Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk pakke i dag. 4 pucka sinter lamell fra KRB Trading. Kosta halvparten av det bilen gjorde! Men da blir det ikke noe sluring i hvertfall.

DSC01233-re.jpg

Syns det var rart at det bare var ca 0,5-1mm å slite på. Er dette noe holdbart da?

DSC01237-re.jpg

Fikk også omega a motorputene i dag. Her tester jeg motoren med de på. Den passa faktisk uten noe modifisering. Men får at ikke bunnpanna skal ta i humpler så mekka jeg litt der.

DSC01243-re.jpg

Hvorfor er den så høy!? Skal være 80mm senkesett. Håpe den sekker mer sammen etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fint og høre.

Ja ny oppdatering. Hvis alt går som planlagt så lakkeres dørene invendig og motorom til torsdag eller fredag. :) Håpe jeg har nok lakk av det som ble igjen fra det jeg lakka sist.

Sparkla mer på døra nå. Brukte noe helt sykt mye tid på det. Over 7 timer. Hadde vært morro og sett åsn en lakkerer gjør dette fort.

DSC01302-re.jpg

DSC01303-re.jpg

Pusse støv? Neeida.

DSC01306-re.jpg

Her nesten ferdig. Lagt på et strøk grunning for å se åsn det ble. :) Forstørr bilde for og se det ordentlig.

DSC01310-re.jpg

DSC01313-re.jpg

Men ble for matt for å kunne se så la på et strøk lakk av den pene blåfargen, hehe.

Så nå at jeg må pusse litt til på overgangen fra sparkelet og det bare metallet. Etter det skal den være ferdig.

Litt teit og være så nøye på insia av døra kanskje. Blir jo en banebil.

Før.

DSC01154-re.jpg

DSC01167-re.jpg

Etter.

DSC01319-re.jpg

Så har jeg tilpasset og sveiset ferdig innerskjerm med egne lykte fester.

DSC01270-re.jpg

DSC01271-re.jpg

DSC01271-re.jpg

Så på med wurth.

DSC01275-re.jpg

Og så rustbullet.

DSC01280-re.jpg

Ferdig på andre sia også.

DSC01296-re.jpg

Ca slik ser bilen ut nå. Ferdig på begge innerskjermene. Har fuga der nå.

DSC01317-re.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider