Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet


-Supraguy-

Anbefalte innlegg

Olsen_nissan: Takk. Fargen vet jeg ikke enda.

 

Splashmo: Takker. Du får lese, gidder ikke si det om og om igjen.

 

Oppdatering.

 

Nå er bilen endelig på hjula igjen etter over et år. Hvertfall bak da. Satt på gsi bakakselen og senkesettet. Morro! :)

Men akselen må fikses mer på før den er helt ferdig. Blant annet feste til den ingående akselen passer ikke fra manta b så får finne på noe der. Tror kanskje den fra 1200 akselen passer?

 

Slik ble det da:

IMG_1531-re.jpg

 

Demperne har ikke sunket noe sammen etter jeg slapp ned bilen, hehe. De står på maks høyde.

img1541rejq8.jpg

 

IMG_1525-re2.jpg

 

Håper den synker en del etter jeg har satt alt tilbake i bilen.

 

img1544reaj7.jpg

 

 

 

Så har jeg fått kjøpt meg 1600 krengestag så ikke oljefilteret på 20se tar borti.

Kjøpte fra tyskland, pulverlakkert.

IMG_1598-re.jpg

 

I dag satt jeg på helt nye rekord 2.2 skiver kjøpt fra tyskland. Bytta også hjulager foran i samma slengen. Dette var bare på ene sia. Tar andre sia i morra tror jeg. Begynner å se litt mer ferdig ut her nå, hehe. :)

img1602reid2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sigheri: Tusen takk. :)

 

Olsen_nissan: Takk! :) Den kommer til å synke en del ja. Tenk når jeg får tanken, batteri bak, reservehjul, stoler, motor og girkasse i. Burde hjelpe litt da.

 

 

Æsj, kom på nå at jeg har glemt å sette på bremseskjold. Er det noe en bør ha? Det gamle har rusta i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye. Justerbare koni ja. Dekka skal bare være til på hengern og ut av hengern. :)

 

Slenger ut noen bilder i samme slengen.

Satt på skive og nye hjulager på andre sia og. Stripsa fast skjermer og panser. Bare for at det skal bli plass til mer inni bilen når den fraktes på hengern.

 

Morro og se den med litt deler igjen da. Ser litt sinna ut nå, hehe.

 

img1614rezz5.jpg

 

img1611reji3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår