Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet


-Supraguy-

Anbefalte innlegg

  • Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er et rustmidell som heter rustbullet. Veldig bra! Ikke kommet tilbake noe rust. :) Sjekk ut http://www.rustbullet.no

 

jeg ser att den er kostbar den rust bullitt greiene er den drøy i bruk eller, du har jo dekt et stort område (har fulgt med på tråden din ) å mye har du brukt av den

 

jeg har fulgt hele tråden fra start til slutt, å må bare ta av hatten å grattulere du har gjort en kjempe jobb her, å du har laget en bra tråd, jeg har fått masse bra tips så takker for det, skal lage en tråd jeg også ettervert. må bare si att det var stor forskjell på sveisene dine i starten forhold til nå på slutten, nå ser det jo profft ut, meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kadett4ever: Kostbar ja. Skal du først kjøpe rustbullet så kjøp den som kan sprøytes på hvis du skal fjerne rust utvendig på bilen. Blir mindre jobb i ettertid.. Kommer nå til å kjøpe epoxy grunning videre.

Har brukt nesten 3 liter tror jeg.

 

Takk skal du ha forresten. :)

 

uno88: Hei. Takk. Det blå er bare vanlig lakk jeg har tatt oppå rustmiddelet.

Håper kamerat lakkerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

:) Bilen er fraktet på henger til Tønsberg for 3 uker sia. Og der har den stått ute og ventet på å få komme inn. Ser ut som den må stå der 2-3 uker til. :(

De må vist rydde plass til den først. Tar tid, hehe.

 

Her sa den hade før den forlat Halden. Blir vel ikke å se i Halden før til våren igjen. :)

 

IMG_1730-re.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår