Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet


-Supraguy-

Anbefalte innlegg

  • Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vilken farge blir det? Og kan jeg komme med en godt farge forslag? Var en tur på opel, der sto det en ny vectra 06. model og den

hadde noe av peneste blå fargen jeg har sett, helt utrolig lakk farge.

 

Hadde jeg sett denne før, hadde jeg lakken bilen min i den fargen, jeg sjekket opp hva den het når jeg var der, men husker ikke det nå, men hvis du er intressert kan jeg sjekke det opp igjen?

 

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abart: Takk, til våren? Tør ikke si det sikkert, hehe.

 

Sæther: Som nevnt minst fem ganger før i tråden så vet jeg ikke hvilken farge + litt hemmelig. ;) Men den fargen hørtes interessant ut den. Har du noen bilder?

Må nesten få sett fargen live før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abart: Takk, til våren? Tør ikke si det sikkert, hehe.

 

Sæther: Som nevnt minst fem ganger før i tråden så vet jeg ikke hvilken farge + litt hemmelig. ;) Men den fargen hørtes interessant ut den. Har du noen bilder?

Må nesten få sett fargen live før jeg bestemmer meg.

 

Jeg skal lete opp fargen nå, du må nesten se den live, !jeg trodde ikke "vanlige biler " kunne bli levert med en så spesiel og fin farge.

 

 

opel_astra_opc_3.jpg

 

Fargen var mørker en OPC blå fargen og hadde et mye større spekter, en helt utrolig farge, jeg sto og tittet på bileni 30min, selv om det var 1.9cdti stv vectra hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, mens det er så stille her så kan jeg jo legge ut noe jeg holdt på med mens bilen har vært borte.

 

Har laget meg en motorbukk. Kanskje litt for kraftig bygd enkelte steder. Ble ganske dyr.

 

Begynnelsen:

 

Kappa til underdelen av bukken og tester delene.

Merk det kraftige firkantøret. Tror det var 5-6mm. :D Kunne ha spart noen kilo og penger der.

 

DSC00784-re.jpg

 

Sveiset sammen underdelen pluss plater til hjula.

DSC00794-re.jpg

 

DSC00796-re.jpg

 

Så gikk jeg i gang med å lage rør og diverse.

DSC00791-re.jpg

 

Dreia, gjenga, sveisa og klinka dette. (Strammer) Laget slik at den klemmer sammen røret så røret inni sitter fast, så man kan justere det akkurat slik man vil. Funker veldig bra.

DSC00805-re.jpg

 

Fikk ikke tatt bilder av det siste jeg gjorde men slik ble den tilslutt. :)

 

Lakkert med 3 strøk svart Arcanol.

IMG_1944-re.jpg

 

Justerbare fester.

IMG_1946-re.jpg

 

IMG_1947-re.jpg

 

IMG_1948-re.jpg

 

Hele bukken tror jeg kom på ca 400kr. Sparte bare en 100lapp, hehe. Men mye kraftigere enn biltema bukken.

Hva syns dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bokk, kan kanskje bli litt ekkelt å sette på en motor det i og med at det ikke er noen rør biter som stikker ut på de festene dine :D biltema sin tar jo 400kg om det ikke var mer/litt mindere, og en 400+-kg motor er vel ikke akuratt hverdags kost ;P

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår