Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet

-Supraguy-

Anbefalte innlegg

Hei igjen. :)

Lenge sia sist. Har ikke hatt mulighet til og tatt bilder så har ikke fått lagt noe ut. Men her har det skjedd litt. Prøve og oppsumere litt kort. :)

Har fått meg ny bensintank (fuelcell), da orginal tanken var rusten innvendig og tok kverken på bensinpumpa. Her nesten ferdig satt opp i bagasjen. :) Gikk akkurat.

Har også funnet ut hvorfor bilen røk så mye.

Luftmassemåleren var ødelagt og den sto på full gass, så den fikk full bensin hele tia og bensin i olja.

DSC00295-re.jpg

Så det store!

Bilen har blitt lakkert! :D Men hadde ikke nok lakk så ble så som så pluss at det ikke var nok til dører, bagasje og panser. For ta det senere. :)

Syregrunna

DSC00072-re.jpg

Lakkert i bmw alpine hvit. Veldig fin farge syns jeg. Planer om mer på utsia etter hvert. :)

DSC00095-re.jpg

DSC00105-re.jpg

Glassfiberskjermen er forresten elendig passform på, Spesielt venstre side! Så ser ikke helt bra ut i virkeligheten. Men duger til banebil :)

DSC00277-re.jpg

Så kom det store høydepunktet jeg har ventet på i 5år nå?

Fikk gjort bilen kjøreklar og kjørte på rudskogen!

DSC00382-re.jpg

Bilen fungerte veldig bra! 4 pucka clutchen fungerte perfekt, bilen satt som juling i svingene, ikke noe problem med temperatur, manglet bare litt effekt og skulle hatt en annen utveksling i bakaksel.

Men etter en del kjøring så skjedde det noe da.

Men ikke noen overraskelse.

Utløsertappen til clutchen røk i sveisen siden jeg slipte sveisen for mye etter jeg forlenget den. Så nå skal jeg dreie en ny tapp i CNC maskinen. :)

Skal begynne på bilen igjen i løpet av februar tenker jeg så da kommer det mer :)

Endret av -Supraguy-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic