Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet

-Supraguy-

Anbefalte innlegg

• Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

tjekk: Noen flere bilder!?

Oppdatering, 24.11.05

Lenge sia sist oppdatering nå. Har fått gjort litt.

Det som jeg har gjort siden sist oppdatering er:

Fått tak i volvo bakaksel av EK-Racing her på forumet, takk takk.. :)

Har rustsveist mye, i hjulbuer, gulv foran og bak og så har jeg skrudd av tanken, eksosannlegget, krom fangere og frontlykter.

Prøvde å ta bilder i mørke, ble ikke så bra resultat så tror jeg prøver å ta noen bedre i morra. Men her er de:

Noen som er interessert et par seter?

CIMG0335_re.jpg

volvo bakaksel

CIMG0336_re.jpg

rustsveising, gulv på passasjer side.

CIMG0368_re.jpg

rustsveising i høyre hjulbue bak

CIMG0380_re.jpg

rustsveising i venstre hjulbue bak

CIMG0382_re.jpg

Dette tok tid. Masse rust var det her under baksete. For å komme til rusta så kappa jeg opp baksete, hehe. Nesten alt det som er malt svart måtte jeg kappa bort før jeg begynte rustsveisinga.

CIMG0386_re.jpg

CIMG0389_re.jpg

hjulbue venstre

CIMG0393_re.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
bare for å være litt ekkel.. en gammel opel er lett å sladde med.. men ikke lett å drifte med.. heh.. er ELENDIG hjuloppheng på kadett C.. understellet er rett og slett rævva.. jeg har eid noen av dem.. så jeg vet :P men alt kan jo så klart fikses

jeg har hørt mye dumt.........

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry :offtopic ,men ble bare så iritert...

bare stå på å bygg drifting bil av kadetten din du, detta blir bra vettu!

har driftet med kadett jeg, funker som faen det,(bilen haddet ikke understel som var bereinet for drifting en gang)

hadde til og med en som hadde sitti på med en 200sx tidligere og han sa at dette var tøffere, (det kan jo hende at det var sjåførens skyld da men)

hadde jeg fortsat hat bilen skulle jeg fortsati den retningen!

dumt å komme si at opel er en dorlig bil nor det egentlig er sjoføren som ikke kan kjøre bil...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry :offtopic ,men ble bare så iritert...

bare stå på å bygg drifting bil av kadetten din du, detta blir bra vettu!

har driftet med kadett jeg, funker som faen det,(bilen haddet ikke understel som var bereinet for drifting en gang)

hadde til og med en som hadde sitti på med en 200sx tidligere og han sa at dette var tøffere, (det kan jo hende at det var sjåførens skyld da men)

hadde jeg fortsat hat bilen skulle jeg fortsati den retningen!

dumt å komme si at opel er en dorlig bil nor det egentlig er sjoføren som ikke kan kjøre bil...

:) Takk. Så selv at du drifta bra med gule kadetten. Enda ikke hørt et pip fra den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har lest litt fort, men;

Sveiser du med elektrode eller tråd?

Har du link til sveiseapparatet du bruker? Evt. navn på det..(utenom biltema) :)

Mvh

Espen

Heisann. Sveiser med flussfylt tråd.. Billigste mig/mag på biltema: http://www.biltema.no Søk på mig/mag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider