Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet

-Supraguy-

Anbefalte innlegg

bare bygg motor og alt det andre så kan du jo ta akslingen etterhvert som du har penger og alt? er jo ikke så farlig om du sveiser en 1200 aksel eller hva du finner på :) hehe.. å godkjenne med 180hk blir uansett ikke billig.. men du må justere ned trykk ellernoe så du benker 150hk eller mindre da! da blir det en del enklere og billigere vel

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm. Fikk mail av han nå og syns det var for dyrt! Skulle ha 5000kr for 4 link settet hvis jeg sveiser alt selv. Og så sa han det ikke var lett å godkjenne med volvo aksel.. Så vet ikke hva jeg gjør:S Har mest lyst på 1600 bakaksel jeg nå! Mye mindre jobb. Og kommer under 5000kr med sperre.

Skal ta siste sjekk på engelund racing og ringe å høre hva de skal ha for det der.

Volvo bakaksel du eller KadettC16v?

Etter det jeg har forstått så koster kassene og 4 link stagene 2500kr?? på kollevold, mener å hørte at det kostet det..

Jeg har ikke montert aksling men skal gjøre det på ene kadetten pga den tåler så mye mer enn 1.6aksling men om du har en 1.6 aksling eller vet om en så kjøp den og begynn med den for all del, men skal du over 300 hest så ja..

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har forstått så koster kassene og 4 link stagene 2500kr?? på kollevold, mener å hørte at det kostet det..

Jeg har ikke montert aksling men skal gjøre det på ene kadetten pga den tåler så mye mer enn 1.6aksling men om du har en 1.6 aksling eller vet om en så kjøp den og begynn med den for all del, men skal du over 300 hest så ja..

Takk takk. Ikke over 300hk med det første nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
blir bra detta her, kommer vell med eit kadett prosjekt eg også no snart, er ufateli råe biler, men du var flink å sveise hehe

haha

Tøft. Haha sveisinga ja. Har kommet seg da.

Men har fortsatt problemer med at apparate ikke går skikkeli. Bare fusker, hvis dere skjønner? Vet ikke hva jeg må gjøre da jeg.

Kommer med oppdatering på det jeg har gjort i morra eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. Haha sveisinga ja. Har kommet seg da.

Men har fortsatt problemer med at apparate ikke går skikkeli. Bare fusker, hvis dere skjønner? Vet ikke hva jeg må gjøre da jeg.

Kommer med oppdatering på det jeg har gjort i morra eller senere.

er muligens dritt inni selve slangen eller so er dessa "hjula" slitt,

ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft.

.

Mhm, muligens slurre hjulet som må strammes litt ?

Skader jo ikke å blåse igjennom slange pakka også. evt

sjekke at du ikke har no bend på tråd slangen ;)

Han fra åsen

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsa. Skal sjekke det ut.

Oppdatering.

1200s motoren er ute og solgt. Har også begynt å lage ny batteribunn.

cimg0513re6oh.jpg

Har tatt av framskjermene og der fant jeg kjeks. Spesielt på venstre side. :( Var rust sveisa litt fra før. Tar jammen tid all rustfjerninga.

cimg0514re7ym.jpg

Gulvet der sjåførsete sto var også rusta opp og var dårlig rust sveisa fra før av så begynt å lage nytt gulv der og.

cimg0515re6lr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hvor mye ga du for "billigste på biltema" sveise apparatet?????

hadde kansje vært greit og ha et hjemme i garasjen så jeg slapp og dra ut til verksted for og sveise ting.

PS. Selfølgeligt et rått proskjekt du har på gang, trenger jeg egentligt og si det!!!!??? :popcorn

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider