Gå til innhold

Papperboy`s E36 320i cupê, prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

ifølge hva jeg har lest om super-chip så bruker de orginal brikker men omprogramerer de så de skal vel passe.. hvis de ikke er reserve da å ikke brukes på orginale heller.. se på krets kortet det sitter i å se om det er noen kretser på begge endene den siden uten kretser (hvis det er noen) er mest sansynlig ubetydlig. eller så må du finne et koblings skjema. over det hele.. eller så må du sende en mail til superchip

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oki da.. etter å ha blitt litt ekstra gira når jeg lot en jente kjøre bilen min SÅ da måtte jeg så kilart finne på noe luret... joa da når wildesswine eller hva han heter på forumet her.. (martin) står å venter på meg på parkerings plassen finner da lure fredrik at han skal se om han klarer noe doughnuts.... men jeg ble litt overasket når det gikk så jeg begynte å ligge i ringer rundt en hvit bil som stod der.. når jeg først gjorde det tenkte jeg at jeg kunne like så godt slange den motsatt vei å ligge litt rundt martin også så det ble litt 8 tall osv.. kjempe morro helt til jeg hadde stoppet bilen å skulle kjøre igjen OI nå Uler det så JÆVLIG i diffen at jeg kjører ford Fiesta om dagen..

og gir kassa har hvert gåen en stund..

Kjør hard kjør med gas helt til det ras...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 1 month later...

den bruker 0 olje og 0 kjøle vann.. kammer er en slite del inni motoren.. den som styrer ventilene.. når kammen blir slitt vil du få en tikke lyd fordi det blir mellomrom mellom ventil løfteren og kammen og da vil det tikke.. ikke noe farlig men det bør jo fikses etterhvert..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår