Gå til innhold

Papperboy`s E36 320i cupê, prosjekt

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

med bmw ccn så kom det på 4500 med frakt.. men jeg har veldig lite annet å sammenligne med så vet egentlig ikke om det er SÅÅ bra men er veldig tigth og fin syntes jeg

m3 fanger kommer jeg nok til å kjøpe meg.. MEN den MÅ være orginal. glassfiber er ikke så fint. neste steget blir en "liten" motor mod ;)

 

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt redd for at bimman min ikke kom gjennom EU kontroll, pga dårlige og ikke godkjente senkesett. da leta jeg etter nytt rundt om. og vhvis du ikke skal ha Gewinde så er 4500 en grei pris ja! blir sikkert slike på meg også med tiden!.... jeg må ha noe som er stivt som FE*N bak....

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ganske stiv som sagt har jeg lite å sammenligne med men det er den stiveste bilen jeg noen gang har kjørt... men jeg har nesten ingen venner som "driver" med bil så er kanskje ikke så rart...

nå er powerflexen og bærearmene byttet så nå er den tigth og fin...

nå står jeg med et lite dilemma om jeg skal dra på gate bil eller bmwccn treff til helga :S jaja tiden vil vise lar kæmmisen min bestemme

 

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

nå er det tid for et lite innlegg har fått byttet vifte motoren. fikk den brukt sendt fra danmark (http://www.koed.dk) det gikk fort og uten problemer og får den derifra. billig også :D plus at den har sittet i en m3 3.2 så den blåser ekstra fin M\\\ luft ;)

og bytte var ikke veldig vansklig bare litt knot p.g.a dårlig plass og trange klips..

og i forbindelse med at jeg skal ha service snart også måtte jeg handle litt mere.

endelig har jeg fått køpt nytt luftfilter (k&n) det som var der har sitti på siden jeg fikk det og det begynner og bli en stund siden..

bmwenmin003.jpg

ca 5 sek og montere ;) og merka faktisk forskjell drar litt bedre. ikke noe volsomt men "litt" virker også som det brommer litt mere..

mens jeg alikevel handlet så kjøpte jeg med et M\\\ olje lokk siden det orginale er så forferdelig.

bmwenmin004.jpg

sitter også å venter på en pakke fra gs..

 

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

lenge siden det har skjedd noe nå... eller det har jo skjedd noe da bare ikke lagt det inn.. her er det som har skjedd...

fått M\\\ matter

DSC00061.jpg

DSC00062.jpg

også M\\\ Gir kule.. (den gammle var hel slitt var på tide å bytte...)

DSC00063.jpg

klarte foresten å slå meg selv i trynet når jeg bytta gir kula, satt som et helvete også plutselig glapp den taket... og jeg fikk vondt :hammer

Kjøpt meg Nye lister.. (helvetes listene som mange kjenner de som ;) )

DSC00066.jpg

disse listene er et HELVETE og få på... blir bra nå side jeg tar ut alle gammle klipsa og setter i nye så jeg slipper og skyve de på,bare dytte lista på med klipsa montert på lista... Men det skal ikke inn før jeg har fått satt i det nye intriøret :D

DSC00064.jpg

har nå baksetet og dør paneler i svart stoff.. så nå trenger jeg bare 2 sports stoler i svart stoff.. så er det komplett...

har funnet ut at forje eier lurte meg siden her om dagen når jeg vasket bilen.. så dro jeg høytrykkspyleren over felgene. så vips fløy bmw merkene av :S så nå står det League der :S:S:S

DSC00065.jpg

så jeg er nødt til å skaffe meg nye bmw "kapsler" noen som vet hvor jeg får tak i det bortsett fra ebay??

 

ellers er planene store og nå som pengene ruller inn på skinner blir de nå også utført :) i vinter blir det mye stæsj :)

 

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"""disse listene er et HELVETE og få på... blir bra nå side jeg tar ut alle gammle klipsa og setter i nye så jeg slipper og skyve de på,bare dytte lista på med klipsa montert på lista... Men det skal ikke inn før jeg har fått satt i det nye intriøret

"""

 

hehe, vet ikke hvor mye jeg plaged og bantes hver jævla gang jeg skulle ha på de listene:p hehe.. hælvetes liv. for mye kabler vettu :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår