Gå til innhold

Skal kjøpe meg Bil til ca. 10 000, hva bør jeg velge?

Ranger emnet

vidarj

Anbefalte innlegg

Dra å se på begge å se hvem som frister mest når du har vært å sett på et par stykker av hver..

I og med at han er fra kodal, er jo volvoene stort sett eid av rånere, og sierraene av gamle menn.. Det er vel et lite hint til hva som oftest er mest strøkent der oppe?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFFTOPIC: Kjører forbi Kodal hver dag til og fra jobb. Hver kveld kl. 2215 står det en gjeng på Shell der... Gamle fæle Volvoer og litt av hvert. Kodal Racing Team! Smiler for meg selv hver gang jeg ser dem..

Men uansett, hold dere til biler og skru, det er mye bedr en å drive gatelangs uten tilbud.

ONTOPIC: MÅ det være Volvo eller Ford? Finnes jo mye annet som går lenge. Hva med Toyota Carina eller Corolla? Billig i drift, og masse deler å få tak i. Når du ønsker deg Volvo eller Sierra så tenker jeg at du må ha masse plass til disse fjortissene ;)

Og, ville tro at disse bilene bruker en del bensin når du grisekjører?

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bedre å foreslå golf2, men ok..

Hvis valget står mellom sierra og volvo vil jeg uten tvil anbefale sierra. Rett og slett fordi det er en mer behagelig bil å kjøre, på alle måter! og før noen spør har jeg kjørt et par volvo det har blitt lagt ned mye arbeid og penger i. Dessuten ser den bedre/nyere ut. Jeg har også hatt et par ford, og de har det aldri vært noen problemer med. Når det gjelder tikkelyden som alle klager på, så hjelper det å bytte olje på den. Her er 2 eksempler på hva du får for 10tusen:

sierra 240

men hvis jeg skulle anbefale deg en bil til den prisen, ville det blitt mazda 626. rett og slett en bedre bil med mer utstyr.

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deletigang, og pris er så og si lik for både sierra, og 240.

Begge er relativt enkle å skru på, (sier relativt, det er alltid ulike meninger om hvor enkelt ting er)

Ta og prøv minst ett eksemplar av hver sort, og så kjøper du utifra hvilken bil du synes er best og kjøre, og liker best.

Selv ville jeg valgt Sierra. har kjørt begge bilene, og syns sierraen var best å kjøre.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider